شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

منادی تربیت: کتاب‌های مورد تأیید سامان‌دهی، بدون ارزیابی خریداری می‌شوند

منادی تربیت: کتاب‌های مورد تأیید سامان‌دهی، بدون ارزیابی خریداری می‌شوند
معاون کتاب دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی می‌گوید آقای محمود سمیاری سرپرست انتشارات منادی تربیت به او گفته است از امسال، کتاب‌های معرفی شده از سوی دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، بدون ارزیابی مجدد کارشناسان این مؤسسه خریداری می‌شود.

فریبا کیا با نقل این سخن افزود: خوش‌بختانه توافقی که در نشست مشترک ما و انتشارات منادی تربیت به دست آمد، موجب شده است همگرایی و همراهی عملی مجموعه‌های درون آموزش و پرورش تقویت شود.

او با اشاره به دغدغه وزیر آموزش و پرورش در این زمینه افزود: وزیر محترم آموزش و پرورش در نخستین دیدار خود از سازمان پژوهش بر این موضوع تأکید کرده بود که هیچ نمایشگاه کتابی در آموزش و پرورش برگزار نمی‌شود، مگر آن‌که کتاب‌های آن توسط سازمان پژوهش مناسب و مرتبط تشخیص داده شده باشد.

وی گفت: برگزاری «پنجاه هزار نمایشگاه در پنجاه هزار مدرسه»، از برنامه‌هایی است که تأثیر مهمی بر بازار نشر دارد و انشاءالله با رفع پاره‌ای مشکلات اثرگذارتر هم خواهد شد.

معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی افزود: برای نخستین گام، قرار شد در هفدهمین دوره این نمایشگاه که پاییز امسال برگزار می‌شود، مجموعه کتاب‌های چاپ اول 1390 تا 1393 که توسط دبیرخانه سامان‌دهی مناسب اعلام شده است، بدون ارزیابی مجدد خریداری شود.

گفتنی است این نشست‌ها به منظور بررسی جزئیات و گسترش همکاری‌ها ادامه خواهد یافت.

 

۳۰ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۷۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید