پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

کتاب‌های رسیده: نزدیک شدن به مرز سه هزار عنوان

دبیرخانه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی فهرستی از کتاب‌های رسیده چاپ اول 1392 (و یک سال پیش از آن) را منتشر کرده است که 2876 عنوان کتاب را دربر می‌گیرد و طی یک سال گذشته دریافت شده است. انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری این رقم از 3000 عنوان عبور کند.

انتشارات گل‌واژه با ارسال 167 کتاب در جایگاه نخست این فهرست قرار دارد. انتشارات بین‌المللی گاج با 107 و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 105 عنوان، دو ناشر دیگری هستند که به اتفاق گل‌واژه از مرز صد کتاب ارسالی گذشته‌اند.

مبتکران ـ پیشروان با 99 عنوان کتاب ارسالی بلافاصله پشت این مرز ایستاده‌اند. مرآت دانش با 81 عنوان، ذکر با 80 عنوان، عروج اندیشه و فردین هر کدام با 77 عنوان، قدیانی با 59 عنوان، الگو، با 51 عنوان در رده‌های بعدی و بالای پنجاه عنوان کتاب ارسالی قرار دارند.

بنا به پیش‌بینی کارشناسان این دبیرخانه انتظار می‌رود، تا پایان خرداد 1393، که دوره فعلی به پایان می‌رسد، تعداد کتاب‌های دریافتی از مرز 3000 عنوان عبور خواهد کرد.

بنا به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، در ارسال این تعداد کتاب، 380 ناشر مشارکت کرده‌اند.

فهرستی که در قالب فایل اکسل در پایان این خبر قرار داده است، بر حسب نام ناشران مرتب شده است. چنان‌چه کتابی را در سال جاری برای ما فرستاده‌اید و نام و مشخصات آن در این فهرست مشاهد نمی‌شود، بدین معنی است که کتاب هنوز به دست ما نرسیده است.

بدیهی است وجود نام یک کتاب در این فهرست به معنی تأیید آن از سوی دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی نیست. 

برای دیدن آخرین فهرست کتاب‌های تأیید شده اینجا کلیک کنید.

 

کتاب‌های رسیده _اردیبهشت 1393 کتاب‌های رسیده _اردیبهشت 1393

۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۶۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید