جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

برگزاری هفدهمین دوره طرح ملی 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه از سوی انتشارات منادی تربیت

برگزاری هفدهمین دوره طرح ملی 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه از سوی انتشارات منادی تربیت
انتشارات منادی تربیت برگزاری هفدهمین دوره طرح ملی 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه را با انتشار فراخوان خرید کتاب آغاز کرد.

مطابق فراخوان منتشر شده، ناشران می‌توانند آن دسته از کتاب‌های خود را که تاریخ اخذ فیپای آن‌ها پس از سال 1390 است، تا 30 مرداد ماه جاری، برای ارزیابی به این موسسه فرهنگی عرضه کنند.

ناشران همراه با عرضه نسخه‌ای از کتاب‌های خود، باید فهرست کتاب‌ها و اطلاعات لازم را در فرم الکترونیکی منتشر شده از سوی این موسسه وارد و همراه با کتاب‌های خود تحویل دهند. این اطلاعات، علاوه بر نام ناشر، شامل شابک، عنوان، نام مولف و مترجم کتاب، قیمت، سال چاپ و نوبت چاپ می‌شود.

مطابق این اطلاعیه کتاب‌هایی که از سال 1388 به بعد در کتاب‌نامه‌های رشد مناسب شناخته‌اند، بدون محدودیت پذیرفته می‌شوند.

مطابق توافق‌های صورت گرفته، بین این موسسه و دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، همچنین امسال در نخستین گام اجرای مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش از سوی موسسه منادی تربیت، کتاب‌هایی که از سوی دبیرخانه سامان‌دهی مورد تأیید قرار گرفته‌اند، مورد ارزیابی مجدد این موسسه قرار نخواهند گرفت و مستقیماً در اختیار نمایندگان خرید استان‌ها گذاشته خواهد شد.

مطابق مادۀ 6 مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، خرید، عرضه و تبلیغ هر گونه منبع آموزشی و تربیتی در واحدهای آموزشی، صرفاً از منابع استاندارد (مورد تأیید سازمان پژوهش/ دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی) مجاز خواهد بود.

 

وبگاه مؤسسه فرهنگی منادی تربیت

فراخوان برگزاری هفدهمین دوره خرید کتاب برای 50000 نمایشگاه آموزشگاهی

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۸۷۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید