جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

پانزدهمین کتاب‌نامه، برای دوره متوسطه اول، با معرفی 333 کتاب مناسب

پانزدهمین کتاب‌نامه، برای دوره متوسطه اول، با معرفی 333 کتاب مناسب
پانزدهمین کتاب‌نامه‌ ویژه دوره متوسطه مقدماتی با 333 کتاب مناسب، در اختیار مدارس متوسطه گذاشته شد تا مرجعی برای انتخاب کتاب‌های آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان و معلمان این دوره تحصیلی فراهم شده باشد. این کتاب‌ها از بین 478 عنوان از تازه‌ترین کتاب‌های منتشر
شده در سال 1392 یا یک سال قبل‌تر برگزیده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب،‌ از میان 96 ناشری که کتابشان به این فهرست راه یافته است، بیشترین سهم به ترتیب به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 46 و انتشارات مدرسه با 45 عنوان اختصاص دارد. انتشارات محراب قلم نیز با 18 عنوان کتاب مناسب بر پله سوم ایستاده است. همین ناشران بیشترین مشارکت را در ارسال کتاب برای این گروه سنی بر عهده داشتند.

مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، در آموزشگاه‌های کشور تنها امکان خرید، عرضه یا تبلیغ آن دسته از کتاب‌های آموزشی مجاز است که به تأیید سازمان پژوهش رسیده و در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده باشند.

 وجود نمایه‌های متعدد در پایان کتاب‏نامه، یافتن کتاب‌ها را برای دانش‌آموزان، معلمان و مربیان و بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام و  نشانی ناشر آسان می‌کند.

 فهرست اجمالی کتاب‏های معرفی شده در این کتاب‏نامه را می‌توانید اینجا ببینید. گفتنی است این فهرست به علت معرفی دو مجموعه زیر یک عنوان، شامل 322 ردیف است.

 برای دریافت نسخه الکترونیکی (PDF) و رایگان این کتاب‏نامه، بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

متن کتاب‌نامه رشد متوسطه دوره اول 15 متن کتاب‌نامه رشد متوسطه دوره اول 15

۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۸:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۹۲۱

نظرات بینندگان

آذر نجفی
۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
0

با سلام و احترام ، کتاب نغمه عشق آموزگار ترجمه بنده که زمانی از مجلات رشد معرفی و توصیه شده بود به آموزگاران محترم را انتظار دارم به فهرست کتابنامه رشد بیفزایید تا بهتر دیده و تهیه گردد. تقویت و بهبود سیستم آموزشی مورد دلخواه همه ماست پس با کمک یکدیگر
آن را بهبود بخشیم. با تشکر فراوان 09194486538 آذر نجفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید