پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

نخستین جشنواره کتاب‌های قرآنی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره کتاب‌های قرآنی برگزار می‌شود
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، امسال نخستین جشنواره کتاب‌های قرآنی را برگزار می‌کند.

فریبا کیا معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی با اعلام این خبر گفت: جشنواره کتاب‌های قرآنی، ضمن آن‌که فرصتی برای دیدن فعالیت‌های ناشران و پدیدآورندگان کتاب‌های قرآنی است، فرصتی برای انتخاب و معرفی کتاب‌های قرآنی به دانش‌آموزان، مدارس و معلمان کشور نیز هست.

معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی به خبرنگار سامان‌کتاب گفت: ناشران می‌توانند با کتاب‌هایی که در موضوعات: آموزش قرآن، مفاهیم قرآن، داستان‌های قرآنی، دانستنی‌های قرآنی،  تفسیر قرآن، ترجمه و موضوعات مرتبط دیگر منتشر کرده‌اند، در نخستین جشنواره کتاب‌های قرآنی شرکت کنند.

او با اشاره به این‌که کتاب‌های پدیدآمده، باید نخستین بار طی سال‌های 1390 تا 1393 منتشر شده‌ باشند و حداکثر تا 31 خرداد 1394 به دبیرخانه سامان‌دهی رسیده باشند. افزود: نیازی به ارسال دوباره کتاب‌هایی که در سه سال گذشته، برای دبیرخانه ارسال و مناسب شناخته‌اند، نیست.

ناشران برای شرکت در این جشنواره باید نسخه‌ای از کتاب‌های خود را به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره 266، دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، طبقه پنجم، دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، جشنواره کتاب‌های قرآنی بفرستند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88839166 تماس بگیرند.

خانم کیا خاطرنشان کرد: ناشران حاضر در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند نسخه‌ای از کتاب‌های خود را به غرفه دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی در بیست و هشتمین نمایگاه کتاب تهران، واقع در سالن ناشران آموزشی،‌ A  30، غرفه 39 تحویل دهند.

متن فراخوان نخستین جشنواره کتاب‌های قرآنی متن فراخوان نخستین جشنواره کتاب‌های قرآنی

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۶۶۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید