جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

کتاب‌های قرآنی برگزیده امروز معرفی می‌شوند

کتاب‌های قرآنی برگزیده امروز معرفی می‌شوند
مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ـ ویژه کتاب‌های قرآنی تا ساعاتی دیگر در محل موزه ـ مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود.

ساعت 15 امروز، مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، که امسال به کتاب‌های قرآنی اختصاص داده شده است، با حضور نویسندگان و ناشران کتاب‌های قرآنی، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان فعال در حوزه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 15 تا 17 امروز یکشنبه 29 آذر در محل موزه ـ مدرسه دارالفنون در تهران، برگزار می‌شود، نتایج نهایی داوری کتاب‌های قرآنی تولید شده در چهار سال اخیر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، در این دوره از رقابت‌ها 214 کتاب مناسب در شش گروه داوری تفسیر و ترجمه، حفظ و آموزش روخوانی،‌ دانستنی‌ها و لطایف قرآنی،‌ قرآن و سبک زندگی، قصه‌های قرآنی و مفاهیم و معارف قرآنی به داوری گذاشته شدند، که در مجموع 31 عنوان از آن‌ها نامزد دریافت جایزه معرفی شده‌اند.

در مراسم امروز کتاب‌های برگزیده و تقدیری گروه‌های ششگانه معرفی خواهند شد. بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره دوازدهم، هر یک از گروه‌های داوری می‌تواند یک کتاب برگزیده و یک کتاب تقدیری معرفی کند.


۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۴۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید