جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

پنجاه و یکمین شماره فصل‌نامه جوانه منتشر شد

پنجاه و یکمین شماره فصل‌نامه جوانه منتشر شد
فصلنامه جوانه ویژه بهار 95 با مقالات و گزارش‌هایی درباره سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی منتشر و آماده مطالعه شد.

در سرمقاله این شماره از جوانه، فریبا کیا روند سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی را در سال گذشته مورد بررسی قرار داده است.  

در این شماره همچنین گزارش‌هایی از برگزاری دومین کارگاه ریاضی، دومین نشست معلمان داور و ارزیاب دوره ابتدایی و نیز گزارشی از سفر کارشناسان سامان‌دهی به مرکز استان خوزستان منتشر شده است که بی ارتباط با گزارش سردبیر این نشریه نیست.

نقل نتایج یک پژوهش درباره کتاب‌های داستانی بررسی شده در سال‌های 92 و 93 در دبیرخانه سامان‌دهی و نیز گزارشی از راه‌اندازی سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی از دیگر مطالب مربوط به حوزه سامان‌دهی است که در این شماره از جوانه دیده می‌شود.

بررسی ویژگی‌های کتاب‌های آموزشی حوزه «تفکر و حکمت» به قلم احمد غلامحسینی و دکتر میترا دانشور، بررسی محتوا، اهمیت و هدف‌های کتاب‌های حوزه کار و فناوری به قلم معصومه نوروزی و بررسی چرایی استفاده معلمان از مواد آموزشی استاندارد به قلم دکتر محمود معافی موضوع سه مقاله این شماره از جوانه است که به کتاب‌ها و منابع آموزشی می‌پردازد. 

محمود امانی طهرانی با یادداشت یادگیری در فضای جدید، مجتبی مقصودی با گزارش جوایز معلمانِ نویسنده در جهان، محمود حدادی با مقاله سواد رسانه‌ای و آموزش و پرورش، طیبه الدوسی با ترجمه تجربه‌های معلمی درباره آموزش خواندن و حمیدرضا داداشی با نقد رمان روز نهنگ نوشته عباس عبدی از دیگر نویسندگانی هستند که فضایی را در نشریه ویژه بهار 95، به خود اختصاص داده‌اند. برای مطالعه این شماره از جوانه لطفاً اینجا کلیک کنید.

۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۳۸۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید