پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

پنجاه و دومین جوانه منتشر شد

پنجاه و دومین جوانه منتشر شد
پنجاه و دومین شماره از فصلنامه جوانه، ویژه تابستان 1395، با مطالبی در حوزه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی انتشار یافت.

در این شماره از نشریه، در چندین مطلب، حضور کارشناسان سامان‌دهی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازتاب داده شده است.

دو گزارش از نشست‌های برگزار شده کارشناسان و ارزیابان سامان‌دهی با ناشران و مؤلفان کتاب‌های آموزشی، گزارشی از نشست صمیمانه دکتر محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش با برخی ناشران در نمایشگاه و گفت‌وگوهایی با محمد ناصری مدیر کل محترم دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، دکتر هامون سبطی، مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و دکتر معصومه نجفی، عضو گروه تألیف زبان و ادبیات فارسی، مطالبی است که این موضوع را دستمایه خود خود قرار داده است.

گزارشی از آماده‌سازی سند راهنمای تولید منابع آموزشی زیست‌شناسی، معرفی انواع نرم‌افزارهای آموزشی و ویژگی‌های هر کدام و مقاله‌ای پژوهشی در بررسی فراز و فرودهای کتاب‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال‌های 90 تا 93 از دیگر مندرجات این شماره در حوزه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی به شمار می‌رود. سرمقاله این شماره از جوانه نیز به لزوم همسویی فعالیت‌ها برای تربیت صحیح اختصاص یافته است.

سه مقاله درباره نقش کتاب‌های کمک‌آموزشی در یادگیری، خواندن برای ارتقای سواد در چین و 10 راهبرد برای ترویج فرهنگ مطالعه و یک گزارش از فعالیت‌های کتاب‌خوانی یک مدرسه دولتی در تهران از دیگر مطالب شماره اخیر جوانه است. 

برای مطالعه این شماره از جوانه لطفاً اینجا کلیک کنید.

۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۸۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید