پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

نخستین نمایشگاه تکنولوژی آموزشی در تهران برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه تکنولوژی آموزشی در تهران برگزار می‌شود
نخستین نمایشگاه "تکنولوژی آموزشی" با حضور جمعی از فعالان عرصه تکنولوژی آموزشی از جمله تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات آموزشی در تهران برگزار می‌شود.

وبگاه سامان‌کتاب: نخستین نمایشگاه "تکنولوژی آموزشی" با حضور جمعی از فعالان عرصه تکنولوژی آموزشی از جمله تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات آموزشی در تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که طی چهار روز از 13 تا 16 بهمن ماه 1395 در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب (بلوار کشاورز) برگزار می‌شود، نزدیک به 60 شرکت، تازه‌ترین محصولات خود را در حوزه تکنولوژی آموزشی، در معرض دید بازدیدکنندگان قرارخواهند داد.

برگزاری همایش "تکنولوژی آموزشی، فرصت ها و چالش‌ها " در صبح روز پنج شنبه 14 بهمن یکی از برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود که مهندس زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در آن سخن خواهد گفت.

در این نمایشگاه همچنین کارشناسان و ارزیابان منابع آموزشی و تربیتی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، با برگزاری یک کارگاه تخصصی و نیز با حضور در غرفه ویژه این سازمان، به تبیین معیارهای محصولات استاندارد می‌پردازند و به پرسش‌های حاضران در این باره پاسخ می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با استقبال از برگزاری این نمایشگاه، نقش تکنولوژی را در تسهیل فرایند یاددهی- یادگیری و انتقال مفاهیم آموزشی ارزشمند و ماندگار توصیف کرده است.

سعید ابوالقاسم مدیرعامل موسسه ساطع یکی از برگزار کنندگان این نمایشگاه می‌گوید: این نمایشگاه فرصتی خوب برای تبادل نظر بین سازندگان محصولات آموزشی و مصرف کنندگان از یک سو و سازندگان محصولات با هم از سوی دیگر است.

وی از عموم علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی آموزشی خصوصاً مدیران مدارس و مراکز آموزشی دعوت کرد تا از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۹:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۸۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید