شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

فهرستگان امسال با کتاب‌های درسی توزیع می‌شود

فهرستگان امسال با کتاب‌های درسی توزیع می‌شود
فهرستگان‌ منابع آموزشی و تربیتی رشد، امسال همراه با کتاب‌های درسی و پیش از آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور توزیع می‌شود.

خبرنگار سامان‌کتاب: فریبا کیا معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی می‌گوید با توافق انجام گرفته بین دفتر انتشارات و اداره کل نظارات بر نشر و توزیع مواد آموزشی، فهرستگان‌های منتشر شده در سال 1396، هم‌زمان با کتاب‌های درسی و راهنماهای معلم در مدارس توزیع می‌شود.

کیا با اشاره به این‌که در مدارس متوسطه به دلیل توزیع کتاب درسی توسط بخش خصوصی، فهرستگان همراه با راهنماهای معلم ارسال خواهد شد، افزود: با همکاری دو دفتر می‌توانیم مطمئن شویم که فهرستگان به‌موقع و به همه مدارس کشور خواهد رسید.

معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی با اشاره به این‌که فهرستگان منابع آموزشی منتخب را دربرمی‌گیرد، گفت: این منابع که شامل هر دو دسته منابع مکتوب و غیر مکتوب می‌شوند، گفت: در فهرستگان که نسبت به کتاب‌نامه‌های رشد حجم کمتری دارند، در ذیل هر موضوع منابعی معرفی می‌شوند که در زمان بررسی امتیاز بیشتری کسب کرده باشند.

وی گفت: ما با هدف پوشش صد درصدی مدارش کشور، از سال گذشته فهرستگان را به تعداد مدارس کشور منتشر می‌کنیم و به رایگان در اختیار آن‌ها می‌گذاریم.

گفتنی است منابعی در فهرستگان منابع آموزشی رشد امسال معرفی می‌شود که در طول سال 1395 در این دبیرخانه ارزیابی شده و مورد تأیید قرار گرفته‌اند. 


روی جلد فهرستگان شماره یک

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۵:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۲۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید