شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

مفاهیم و موضوعات قرآنی هم شش نامزد دارد

مفاهیم و موضوعات قرآنی هم شش نامزد دارد
گروه داوری مفاهیم و موضوعات قرآنی چهاردهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ـ ویژه کتاب‌های قرآنی ش نامزد را با خود به دور پایانی رقابت‌ها برد.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب گروه داوریمذکور، که از زمره گروه‌های بخش دانش‌آموزی جشنواره است، این شش کتاب را از بین 23 عنوان کتاب رسیده به این گروه نامزد کرده است:

  1.  خاطرات من و سوره حمد، تألیف سمیه افشار، از انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع)
  2. مجموعه چهار جلدی بوی گل ‌محمدی (راه او، به سوی او، بهشت او و مهربانی او) تألیف سعید روح‌افزا، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  3. دروازه‌های ابدیت؛ مرگ، برزخ، قیامت، بهشت و جهنم، تألیف ناصر نادری، از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  4. زنگ طاها و زنگ یاسین هر دو نوشتۀ ابوالفضل هدایتی ‌فخر‌ داوود، از مؤسسه بوستان کتاب قم
  5. فرصتی برای انتخاب (نگاهی به موضوع جبر و اختیار) تألیف محمود حکیمی، از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  6. مواظب جریمه خدا باش، نوشتۀ غلام‌رضا حیدری‌ابهری از انتشارات قدیانی

 

مراسم پایانی چهاردهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ـ ویژه کتاب‌های قرآنی،‌ روز دوشنبه چهارم اردیبهشت، هم‌زمان با شب مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله در سالن کوثر مسجد امام صادق علی السلام در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

 

با داوران این گروه آشنا شوید.

 

محمود پوروهاب سرگروه داوری مفاهیم و موضوعات قرآنی محمود پوروهاب (1340)

متولد چالوس، دارای مدرک فوقلیسانس ادبیات داستانی است. از جمله سوابق پژوهشی ایشان میتوان به تولید 130 عنوان کتاب در حوزه شعر، داستان و رمانهای مذهبی ـ پژوهشی در زمینه مفاهیم قرآن اشاره کرد. مجموعه کتابهای صدای زلال بلال، خوبیهایت را تقسیم کن، مرام خوبان، غروب آفتاب رَبَذه، زندگی مسعود سعدسلمان و بهارِ زندگی ملکالشعرای بهار از جمله آثار اوست. وی دبیری 13 دوره جشنواره کتاب سال «سلام» و داوری جشنوارههای مختلف کشوری را در کارنامه سوابق اجرایی دارد. پوروهاب هماکنون رئیس اداره نشریات کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی قم است. 

 

 

علی باباجانی عضو گروه داوری مفاهیم و موضوعات قرآنی علی باباجانی (1352)

متولد اراک است. در سال 90 موفق به اخذ دانشنامه فوقلیسانس از دانشگاه کاشان شد. قصهای از او با نام «خود را دست کم نگیریم»، در کتاب «بخوانیم» سوم ابتدایی به چاپ رسیده و علاوه بر این مقالات متعدد ادبی و دینی در مطبوعات کشور دارد. همکاری با مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما، مؤسسه دارالحدیث قم و مؤسسه یاسین، مدیریت داخلی و اجرایی مجلات پوپک و سنجاقک و ویراستاری کتابهای علمی و مذهبی و سردبیری مجلات سنجاقک و میثاق با کوثر از سوابق اجرایی اوست. از آثار او ‌‌میتوان به مجموعه ده جلدی «حیوانات در قرآن»، «ماه دوتکه» و «خدایا دوستت دارم» اشاره کرد.

 

 


عبدالله حسن‌زاده عضو گروه داوری مفاهیم و موضوعات قرآنی عبدالله حسن
زاده (1336)

متولد آمل است. وی در حوزه علمیه به تحصیل مشغول است و تاکنون موفق به گذراندن دروس سطوح عالی حوزه 1 شده است. از جمله سوابق اجرایی ایشان، معاونت فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و نیز مدیریت مسئول و سردبیری مجلات سلام بچهها، پوپک، سنجاقک و سردبیری حدیث زندگی، فریاد، دوست خردسالان، دوست کودکان، دوست نوجوانان را میتوان برشمرد.

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۵۸۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید