شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

معرفی 1406 عنوان کتاب مناسب در نوزدهمین کتاب‌نامه ابتدایی

معرفی 1406 عنوان کتاب مناسب در نوزدهمین کتاب‌نامه ابتدایی
نوزدهمین کتاب‌نامه رشد ویژه دوره ابتدایی با معرفی 1406 عنوان کتاب مناسب منتشر شد. این تعداد در مقایسه با کتاب‌نامه هجدهم 33.5 درصد رشد نشان می‌دهد.

 

بنا به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب،‌ برای انتخاب و معرفی این تعداد کتاب مناسب، 1971 عنوان کتاب چاپ اول 1395 یا یک سال پیش از آن مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب‌ها در 20 موضوع مختلف دسته‌بندی شده است که داستان سهمی بیش از 50 درصد آن را به خود اختصاص داده است. مهارت‌های زندگی با 121، علوم تربیتی با 94، علوم تجربی با 91 و فارسی با 76 عنوان به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند

در این کتاب‌نامه کتاب‌هایی از  228 ناشر معرفی شده است که انتشارات امیرکبیر با  127 عنوان، قدیانی با 105 عنوان و شهر قلم و گاج هر یک با 60 عنوان از بیشترین کتاب‌های معرفی شده برخوردارند.

خرید، عرضه و تبلیغ کتاب‌های معرفی شده در این کتاب‌نامه در آموزشگاه‌های کشور خصوصاً در خرید و تجهیز کتاب‌خانه‌های کلاسی و مدرسه‌ای مجاز است.

 نسخه الکترونیکی رایگان این کتاب‌نامه (پی. ‌دی. اف.) در پایان این خبر قرار داده شده است. برای راحتی بارگیری، این کتاب‌نامه در دو بخش غیر داستانی و داستان ارائه شده است.

 

 

۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۰۶۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید