جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

انتشار یک کتاب‌نامه ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم

انتشار یک کتاب‌نامه ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم
دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، فهرستی از 153 کتاب مناسب آموزشی منتشر کرده است که مرتبط با سرفصل‌های پایه‌ اول متوسطه یا هفتم است.

طیبه الدوسی، کارشناس دوره راهنمایی دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی می‌گوید این کتاب‌نامه در راستای تغییر ساختار آموزشی کشور و ایجاد پایه اول متوسطه (هفتم) تولید شده است.

 

بنا به گفته وی کتاب‌های آموزشی معرفی شده در این کتاب‌نامه، از بین آن دسته از کتابهای مناسب آموزشی انتخاب شده است که طی سه سال اخیر بررسی و مناسب اعلام شده‌اند و از دید ارزیابان متناسب با سرفصل‌های کلی پایه اول متوسطه هستند.

 

به استناد مقدمه کتاب‌نامه مذکور، بیش‏ترین کتاب‏های معرفی شده در آن به انتشارات محراب قلم با 13 عنوان، قدیانی با 12 عنوان و مدرسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر کدام با 9 عنوان تعلق دارد.

 

همچنین در بین کتاب‌های معرفی شده، کتاب‌های با موضوع علوم تجربی با 42 عنوان از بیش‌ترین فراوانی برخوردار است. موضوع مطالعات اجتماعی با 19 و تفکر و سبک زندگی با  18 عنوان کتاب در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

نمایه‌های متعددی که در پایان کتاب‏نامه آورده شده است، یافتن کتاب‌ها را برای معلمان، مربیان، کارشناسان، والدین و سایر مخاطبان بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام ناشر آسان می‌کند.

 

برای مطالعه یا ذخیره متن کامل این کتاب‌نامه، روی نشانک فایل پی. ‌دی. اف. که در پایین این نوشته آمده است، کلیک کنید.

 

 

کتاب‌نامه ویژه پایه هفتم کتاب‌نامه ویژه پایه هفتم
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۳,۱۹۶

نظرات بینندگان

آذر نجفی
۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
0

با سلام و احترام ، کتاب نغمه عشق آموزگار ترجمه بنده که زمانی از مجلات رشد معرفی و توصیه شده بود به آموزگاران محترم را انتظار دارم به فهرست کتابنامه رشد بیفزایید تا بهتر دیده و تهیه گردد. تقویت و بهبود سیستم آموزشی مورد دلخواه همه ماست پس با کمک یکدیگر
آن را بهبود بخشیم. با تشکر فراوان آذرنجفی 09126076848


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید