جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

انتشار سومین کتاب‌نامه رشد پیش‌دبستانی با معرفی 208 کتاب مناسب

انتشار سومین کتاب‌نامه رشد پیش‌دبستانی با معرفی 208 کتاب مناسب
دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، در سومین عنوان از کتاب‌نامه‌های ویژه پیش‌دبستانی خود 208 کتاب تازه و استاندارد برای کودکان پیش‌دبستانی، مربیان و والدین آن‌ها معرفی کرده است.

بنا به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، در یادداشت ابتدایی این کتاب‌نامه، خاطر نشان شده است که این کتاب‌ها از مجموع 502 کتاب بررسی شده امتیاز کافی را برای معرفی کسب کرده‌اند.

همچنین آمارهای نقل شده در این مقدمه حکایت از آن دارد که از بین 71 ناشری که کتابشان در این مجموعه معرفی شده است، شرکت انتشارات فنی ایران با 25، پنجره و صیانت هر کدام با 16 و راز بارش با 14 عنوان کتاب مناسب به ترتیب بالاترین کتاب‌های معرفی شده را به خود اختصاص داده‌اند.

مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، در آموزشگاه‌های کشور تنها امکان خرید، عرضه یا تبلیغ آن دسته از کتاب‌های آموزشی مجاز است که به تأیید سازمان پژوهش رسیده و در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده باشند.

 نمایه‌های متعددی که در پایان کتاب‏نامه آورده شده است، یافتن کتاب‌ها را برای مربیان و والدین مراکز پیش‌دبستانی، بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام و  نشانی ناشر آسان می‌کند.

 فهرست اجمالی کتاب‏های معرفی شده در این کتاب‏نامه را می‌توانید این‌جا ببینید.

 برای دریافت نسخه الکترونیکی (PDF) و رایگان این کتاب‏نامه، بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

متن کتابنامه پیش‌دبستانی 3 متن کتابنامه پیش‌دبستانی 3

۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۳,۰۶۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید