پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

انتشار دوازدهمین کتاب‌نامه متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش

انتشار دوازدهمین کتاب‌نامه متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش
دوازدهمین کتاب‌نامه دوره فنی و حرفه‌ای و کاردانش با معرفی 177 عنوان کتاب مناسب آموزشی برای دانش‌آموزان، معلمان و مربیان این دوره تحصیلی منتشر و به هنرستان‌های سراسر کشور فرستاده شد تا از آن برای مطالعه در کلاس یا تجهیز کتاب‌خانه‌های خود بهره جویند.

در این کتاب‌نامه که توسط محمدحسین معتمد راد تدوین شده است، از بین 389 عنوان کتاب رسیده،‌ 177 عنوان، مناسب و مرتبط با برنامه آموزشی دوره فنی و حرفه‌ای و کاردانش تشخیص داده شده‌اند و دست کم 60 درصد امتیازهای در نظر گرفته شده برای یک کتاب آموزشی استاندارد دست یافته باشد.

بیش‌ترین عنوان کتاب مناسب در این فهرست، به ترتیب، به انتشارات فرهنگسرای میردشتی با 11، کتاب آبان با 10 و صابرین با 8 عنوان کتاب تعلق دارد.

 نمایه‌های متعددی که در پایان کتاب‏نامه آورده شده است، یافتن کتاب‌ها را برای هنرآموزان، هنرجویان، مربیان، کارشناسان، والدین و سایر مخاطبان، بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام و  نشانی ناشر آسان می‌کند.

 گفتنی است در پایان کتاب‌نامه 12 فنی و حرفه‌ای و کاردانش ضمیمه‌ای از کتاب‌های مناسب کتاب‌داری و نیز کتاب‌های مناسب آموزشگاه‌های آزاد زبان انگلیسی گنجانده شده است، که به منظور بارگیری سریع‌تر، از فایل الکترونیکی این کتاب‌نامه حذف شده است. لطفاً برای دیدن این پیوست به ترتیب این‌جا  و این‌جا کلیک کنید. 

 فهرست غیر توصیفی کتاب‏های مناسب معرفی شده در این کتاب‏نامه را نیز می‌توانید این‌جا ببینید. مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، در آموزشگاه‌های کشور تنها امکان خرید، عرضه یا تبلیغ آن دسته از کتاب‌های آموزشی مجاز است که به تأیید سازمان پژوهش رسیده و در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده باشند.

 برای دریافت نسخه الکترونیکی (PDF) و رایگان این کتاب‏نامه، بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

متن کتابنامه 12 فنی و حرفه‌ای و کاردانش متن کتابنامه 12 فنی و حرفه‌ای و کاردانش

۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۵۴
تعداد بازدید : ۲,۵۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید