سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

معرفی 365 کتاب مناسب در کتاب‏نامه ابتدایی شماره 15

معرفی 365 کتاب مناسب در کتاب‏نامه ابتدایی شماره 15
کتاب‌نامه شماره 15 دوره ابتدایی با معرفی 365 کتاب مناسب برای دانش‌آموزان، معلمان و مربیان این دوره تحصیلی منتشر شد. بیش‌تر کتاب‌های معرفی شده در این کتاب‌نامه، چاپ نخست سال 1391 هستند.

 بنا به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، کتاب‌های مذکور با کسب امتیاز لازم، از بین 815 کتاب رسیده به این دبیرخانه، خود را در این فهرست جا داده‏اند.

 بنا بر مقدمه کتاب‌نامه مذکور، از بین109  ناشر، بيش‌ترین کتاب مناسب معرفی شده، به ترتیب به شرکت انتشارات فنی ایران با 28 عنوان، مرآت دانش با 24 و به‌نشر با 22 عنوان کتاب مناسب تعلق دارد.

 این کتاب‌نامه‌ها در اختیار آموزشگاه‌های ابتدایی کشور قرار گرفته است تا از آن برای مطالعه در کلاس یا تجهیز کتاب‌خانه‌های آموزشگاهی بهره جویند. مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، در آموزشگاه‌های کشور تنها امکان خرید، عرضه یا تبلیغ آن دسته از کتاب‌های آموزشی مجاز است که به تأیید سازمان پژوهش رسیده و در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده باشند.

 نمایه‌های متعددی که در پایان کتاب‏نامه آورده شده است، یافتن کتاب‌ها را برای معلمان، مربیان، کارشناسان، والدین و سایر مخاطبان، بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام و  نشانی ناشر آسان می‌کند.

 گفتنی است در پایان کتاب‌نامه 15 ابتدایی ضمیمه‌ای نیز از کتاب‌های مناسب کتاب‌داری وجود دارد که از فایل الکترونیکی این کتاب‌نامه حذف شده است تا کاربران بتوانند با سرعت بیش‌تری کتاب‌نامه مذکور را بارگیری نمایند. لطفاً برای دیدن این پیوست این‌جا کلیک کنید. 

 فهرست غیر توصیفی کتاب‏های مناسب معرفی شده در این کتاب‏نامه را می‌توانید این‌جا ببینید.

 برای دریافت نسخه الکترونیکی (PDF) و رایگان این کتاب‏نامه، بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

 

کتاب‌نامه ابتدایی شماره 15 کتاب‌نامه ابتدایی شماره 15

 

 

۱۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۱۷
تعداد بازدید : ۳,۲۶۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید