جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

گروه داوری برق فقط دو کتاب را نامزد کرد

گروه داوری برق فقط دو کتاب را نامزد کرد
گروه داوری برق دهمین جشنواره کتاب‌های رشد فقط دو کتاب را برای کسب عنوان برگزیده نامزد کرد.

بنا بر اعلام  دبیرخانه دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، گروه داوران برق، متشکل از آقایان محمود صوتی، مجتبی انصاری‌پور و شهرام نصیری سوادکوهی،  از 12 کتاب مناسبی که روی میز این گروه قرار داشت، فقط دو کتاب را روانه دور نهایی رقابت‌ها کرد.

میکروکنترلرهای dsPIC؛ تألیف: فرزاد مظاهریان، محمدمهدی پرتوی‌فر و مهدیه دهاقین (نص، 90) و نقشه‌های برق صنعتی مطابق با آخرین استاندارد اروپا- آلمان- ایران؛ تألیف: بهروز احمدی (ادبستان/ آیلار، 90) عنوان نامزدهای این گروه برای رقابت نهایی است. 

به این ترتیب، هر یک از دو نامزد گروه برق با بخت 50 درصدی، به مراسم پایانی دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد پا می‌گذارند. این مراسم روز 7 بهمن ماه آینده در تالار مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. 

 

با داوران این گروه بیشتر آشنا شوید.

 

سیدمحمود صموتی

محمود صموتی سرگروه داوری برق

متولد سال 1328 تهران است. در سال 1350 دانشنامه کارشناسی خود را در رشته برق (الکترونیک) از دانشگاه علم و صنعت ایران و در سال 1355 دانشنامه کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه مینه‏سوتای آمریکا اخذ کرد. بیش از 30 سال در کارخانه‏ها‏، دانشکده‏ها، هنرستان‏ها و مراکز آموزش عالی کشور به کار آموزش و تدریس همت گماشته و در طول این سال‏ها بیش از 50 کتاب درسی و آموزشی را تألیف، ترجمه یا ویرایش علمی کرده است. ترجمه و تألیف نخستین کتاب‏های آموزشی دوره کاردانی رشته الکترونیک در مرکز عالی شهید شمسی‏پور طی سال‏های 1355 تا 1357، کتاب‏های درسی هنرستان‏های کشور در سال‏های 1357 و 1358و کتاب‏های درسی برای دوره‏های کاردانی و کارشناسی در سال 1358 تا 1361 از آن زمره به شمار می‌رود. وی 23 سال (1384-1361) سابقه عضویت در کمیسیون تخصصی رشته الکترونیک دفتر تألیف فنی و حرفه‏ای دارد و سال‏های مدیدی را به عنوان کارشناس مسئول رشته برق در سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی خدمت کرده است. عضویت در کمیسیون استاندارد لوازم برقی مؤسسه استاندارد و عضویت در هیئت علمی مؤسسه پژوهشی وزارت صنایع و معادن به مدت 10 سال، از دیگر سوابق متعدد او در امور اجرایی و آموزشی است. ثبت چندین اختراع و رساندن آن‌ها به مرحله تولید انبوه، مانند طراحی و ساخت دستگاه محرک طب سوزنی و تأیید آن در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی (1379) و طراحی و ساخت مجموعه 100 پروژه الکترونیک از جمله فعالیت‏های علمی و پژوهشی اوست. در کارنامه وی همچنین انتخاب به عنوان مدرس نمونه کشوری از دانشگاه شهید رجایی (1374)، کسب مقام اول مروج برتر علم در جشنواره خاتم دانشگاه علم و صنعت (1384) و دریافت بیش از 30 تقدیرنامه کتبی از رئیس جمهور، وزرا، معاونان وزیر و مدیران کل برای فعالیت‏های و خدمات آموزشی به چشم می‏خورد.


مجتبی انصاری‌پور، عضو گروه داوری برق مجتبی انصاریپور

متولد 1352 اصفهان است. در سال 1379، در رشته برق، گرایش قدرت از دانشگاه تربیت دبیر رجایی دانشنامه کارشناسی گرفت. در سال 1388 به عنوان سرگروه رشته الکتروتکنیک گروه‏های آموزشی شهر تهران انتخاب شد و از سال 1389به عنوان کارشناس دفتر تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش (گروه برق) آغاز به کار کرد. 14 سال سابقه تدریس در هنرستان‏های فنی حرفه‌ای و کاردانش و چهار سال در آموزشکده سما دارد و مدرس دوره‏های ضمن خدمت فرهنگیان (مهارت کامپیوتر) نیز بوده است. هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد برق است.


 

شهرام نصیری سوادکوهی، عضو گروه داوری برق

شهرام نصیری سوادکوهی

متولد 1336 قائم‌شهر و دانش‌آموخته رشته الکترونیک دانشگاه علم و صنعت ایران است و  بیش از 30 سال سابقه تدریس و بیش از 20 سال سابقه همکاری با سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش را در کارنامه خویش دارد. تا کنون حدود 20 عنوان کتاب درسی تألیف و در جشنواره‌های کتاب‌های آموزشی رشد و خوارزمی داوری کرده است.

۲۶ دی ۱۳۹۲ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۳,۴۲۰

نظرات بینندگان

افشین زهتاب مینوئی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
3

با سلام : جناب آقای مهندس نصیری عزیز امیدوارم هر کجا هستید . خوب و خوش و سلامت باشید . من یکی از شاگردان شما هستم . واقعا در طول تحصیلاتم , استادی به توانمندی شما ندیدم .

مجیدشیری
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
0
0

باسلام وارادت؛ جناب آقای افشین ذهتاب بنده از همکلاسیهای شما در دوران تحصیل در هنرستان پارس الکتریک هستم خیلی خیلی مشتاق دیدارتان هستم یاد آن دوران بخیر امیدوارم هرکجاهستیدسالم و پرنشاط باشید/ مجیدشیری ۰۹۳۵۲۳۹۴۸۸۹


عبدالسلام محمدرضایی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
5
0
0

همکار گرامی خیلی دوستت دارم و هر کجا هستی سلامت باشی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید