شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

گروه طراحی و نقاشی اعلام کرد: چهار نامزد برای مرحله آخر

گروه طراحی و نقاشی اعلام کرد: چهار نامزد برای مرحله آخر
گروه داوری طراحی و نقاشی هشتمین جشنواره کتاب‌های آموزشی نامزدهای خود را معرفی کرد.

بنا بر اعلام، دبیرخانه هشتمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، آبرنگ به روش ساده ترجمه: زیبا مغربی (فرهنگسرای میردشتی، 90)، تاریخچه نقاشی مدرن، ترجمه: شریتا گل‌بابایی (فرهنگسرای میردشتی، 90)، مجموعه کارگاه نقاشی، ترجمه: سعید مادح خاکسار ( از انتشارت قدیانی 91-90) و بالاخره مواد و ابزار هنری 2؛ تألیف: عیسا امیری چولاندیم (کتاب آبان، 90) چهار کتابی هستند که برای دریافت تندیس جشنواره کتاب‌های آموزشی نامزد شده‌اند.

 گفتنی است مجموعه کارگاه نقاشی، خود به تنهایی شامل نه عنوان کتاب در حوزه طراحی و نقاشی است که همه توسط سعید مادح خاکسار ترجمه و طی سال‌های 90 و 91 منتشر و به دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی فرستاده شده‌اند.

 در صورتی که هر یک از عناوین را یک کتاب مستقل به شمار آوریم، مجموع کتاب‌های مناسب این گروه بالغ بر 52 عنوان می‌شود که 18 عنوان آن که واجد بالاترین امتیاز در گروه بوده‌اند، فرصت شرکت در جشنواره را به دست آورده‌اند.

 نظر آقای همایون موسوی و خانم‌ها شادی خرازی زاده و آرزو کاظم‌بخش مشخص خواهد کرد که روز دوشنبه هفتم بهمن 1392، کدام یک از مؤلفان و مترجمان چهار کتاب، با تندیسی در دست به خانه بازخواهد گشت.

 

 با اعضای این گروه داوری بیشتر آشنا شوید.

 

همایون موسوی، سرگروه داوری طراحی و نقاشی سید همایون موسوی

متولد 1351 تویسرکان  و  کارشناس ارشد پژوهش هنر و کارشناس برنامهریزی و تألیف رشتة نقاشی است.  عضو کمیسیون تألیف 10 عنوان کتاب درسی بوده است و از سابقه‌ای 20 ساله در تدریس برخوردار است. مؤلف کتاب درسی «کارگاه چاپ درسی ـ 1» است و از طریق نگارش مقاله با نشریات تخصصی همکاری دارد. تاکنون پنج نمایشگاه هنری انفرادی برگزار کرده و در بیش از 30 نمایشگاه گروهی شرکت داشته است.

  

آرزو کاظم‌بخش عضو گروه داوری طراحی و نقاشی آرزو کاظمبخش

متولد 1352 تهران است. طراح و مجری تزئینات داخلی است. یک نمایشگاه خصوصی نقاشی (1385) و یک نمایشگاه عمومی طراحی (1387) برگزار کرده است. اجرای نماسازی همایش گفتوگوهای تمدنها (1381) از کارهای اوست.




شادی خرازی‌زاده، عضو گروه داوری طراحی و نقاشیشادی خرازیزاده

متولد 1341 تهران و کارشناس ارشد پژوهش هنر، با 16 سال سابقة تدریس دروس تخصصی رشتة هنر در هنرستانهای فنیوحرفهای است. خود دستی در هنر دارد و آثار نقاشی خود را دو بار در سالهای 1380 و 1383 به تماشا گذاشته است. زبان فرانسه می‌داند و دو کتاب را در حوزه تخصصی خودش، در دست ترجمه دارد.


۲۷ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۵۵
تعداد بازدید : ۳,۷۹۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید