جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
 

اخبار

گروه فلسفه و منطق هم سهم خود را به دیگران بخشید

گروه فلسفه و منطق هم سهم خود را به دیگران بخشید
گروه داوری فلسفه و منطق با بررسی 10 عنوان کتاب مناسب موجود، هیچ‌یک را برای کسب عنوان برگزیده مناسب نیافت.

بنا بر اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، گروه فلسفه و منطق پس از بحث و گفت‌وگوی فراوان نتوانست در نهایت کتابی را برای دریافت عنوان برگزیده معرفی کند.

به این ترتیب این گروه نیز روز هفتم بهمن، در مراسم پایانی این جشنواره از هیچ کتاب برگزیده‌ای نام نخواهد برد. انتظار می‌رود سهم گروه‌هایی مانند فلسفه و منطق که از جایزه خود استفاده نکرده‌اند، در صورت امکان در اختیار گروه‌های دیگر گذاشته شود.

 

با اعضای این گروه داوری بیشتر آشنا شوید

فخری ملکی سرگروه فلسفه و منطق فخری ملکی

متولد 1339 سلطانیه است. کارشناس ارشد فلسفه، با سابقه تدریس عربی و ادبیات در مدرسههای راهنمایی و فلسفه و منطق در دبیرستانهای دولتی و غیرانتفاعی است. در حال حاضر در سمت کارشناس مسئول گروه فلسفه و منطق دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی خدمت می‌کند. از جمله آثار او میتوان به ترجمه برنامه درسی کشور کانادا (2001)، مقالهای با عنوان «بررسی مبانی شیوههای سازماندهی محتوا در علوم انسانی با تأکید بر درس فلسفه» و نیز کتاب روش تدریس منطق (راهنمای معلم) اشاره کرد.

 

 

محمدمهدی اعتصامی

محمدمهدی اعتصامی عضو گروه فلسفه و منطق در سال 1335 در برازجان به دنیا آمده است. کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته فلسفه اخذ کرده  است. تدریس را از سال‌ 1358 در مدارس راهنمایی و دبیرستان‌های تهران آغاز کرده است. 22 سال به‌عنوان کارشناس گروه دینی دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی و کارشناس مسئول این دفتر خدمت کرده و سپس معاونت برنامه‌ریزی و تألیف دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی این دفتر را بر دوش گرفته است. مدیریت تدوین برنامه جدید دروس دینی دوره متوسطه و پیشدانشگاهی و مدیریت تدوین برنامه جدید درس دینی دوره ابتدایی و راهنمایی و مشارکت در تدوین برنامه درسی ملی از دیگر وظایفی است که وی بر عهده داشته است. تألیف: کتاب درسی «دین و زندگی» برای سال اول تا سوم متوسطه و دوره پیش‌دانشگاهی به همراه راهنمای معلم و مشارکت در تألیف کتاب درسی دینی سال دوم تا پنجم ابتدایی با نام «هدیههای آسمان» همراه با کتاب معلم و کتاب کار از زمره فعالیت‌های این دوره به شمار می‌آید.

تدریس فلسفه غرب و فلسفه اسلامی در دانشگاه‌های کشور و تدوین مجموعه 5 جلدی درسهای حرکت و زمان (تدوین متنالاسفار الاربعه) و مدیریت تدوین مجموعه چند جلدی پاسخ به سؤالات اساسی مذهبی از خیل فعالیت‌های علمی و قلمی اوست. سردبیری مجله رشد آموزش معارف اسلامی از سال 1374 تا کنون، به او فرصت داده است مقالات متعددی را در این مجله و دیگر نشریات منتشر کند. اجرای طرح پژوهشی تدوین نهایی نقشه جامع علمی کشور برای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی (1387 و 1388) نیز نباید در ذکر سوابق او به فراموشی سپرده شود.

 

ابوالفضل نفر عضو گروه فلسفه و منطق ابوالفضل نفر

متولد 1335 شهر ری و کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی و دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه علوم و تحقیقات است. 33 سال سابقه خدمت در وزارت آموزشوپرورش و تدریس در آموزشگاه‌ها، مراکز تربیت معلم، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیامنور دارد. نظارت محتوایی بر مقالات مجلات رشد و کتابهای دفتر انتشارات کمکآموزشی سالهای خدمت او را پربار کردهاند.

۵ بهمن ۱۳۹۲ ۰۱:۵۲
تعداد بازدید : ۳,۳۶۶

نظرات بینندگان

زینب بیگدلی
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
0

عالییییییییییی بود


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید