شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

بازی، تغذیه، توانایی‌ها و مهارت‌های کودکان، موضوع نامزدهای بهداشت و کودکیاری

بازی، تغذیه، توانایی‌ها و مهارت‌های کودکان، موضوع نامزدهای بهداشت و کودکیاری
در گروه بهداشت و کودکیاری، چهار کتاب فرصت رقابت در مرحله نهایی را به چنگ آوردند.

بنا بر اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، گروه بهداشت و کودکیاری، از بین 14 عنوان کتاب مناسب موجود، چهار کتاب را برای کسب جایزه جشنواره نامزد کرد.  

بازی‌های پنج دقیقه‌ای: برای بچه‌های چهار سال به بالا؛ تألیف: بارتل آلموت؛ ترجمه: لی‌لا لفظی (صابرین، 91)؛ تغذیهء کاربردی برای کودکان و نوجوانان؛ تألیف: نسرین امیدوار/ آزاده امین‌پور (فاطمی، 91)؛ رشد و تقویت توانمندی‌های هوشی و شناختی کودکان؛ تألیف: میترا رواخواه: زیر نظر: احمد عابدی (نوشته، 91) و مهارت‌های مورد نیاز کودکان برای ورود به مدرسه؛ تألیف: احمد عابدی/ آرزو شاه‌میوه اصفهانی/ فرزانه م‍‍ؤمنی،/ یاسمن شاه‌میوه اصفهانی (نوشته، 91) چهار کتابی هستند که از سوی این گروه برای کسب عنوان برگزیده معرفی شده‌اند.

دو عنوان از چهار کتاب معرفی شده، متعلق به انتشارات نوشته ناشر اصفهانی است.

برای اطلاع از نتایج نهایی کتاب‌های آموزشی برگزیده، باید تا روز دوشنبه 7 بهمن ماه جاری، و تا برگزاری مراسم پایانی دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد صبر کرد. این مراسم از ساعت 15 با حضور پدیدآورندگان و ناشران کتاب‌های آموزشی و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، در تالار اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.


 

با داوران عضو گروه بهداشت و کودکیاری بیشتر آشنا شوید


اکرم دهقان، سرگروه بهداشت و کودکیاری اکرم دهقانی

متولد سال 1347 و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و شاغل در اداره کل آموزشوپرورش تهران و منطقه 15 این شهر است. دارای 22 سال سابقه تدریس در رشته کودکیاری هنرستان‌ها، ضمنخدمت هنرآموزان‌ و تربیت معلم، دانشکده حرفهای دختران و دانشگاه پیام نور شهر ری بوده و سابقاً بهعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده است. تألیف سه عنوان کتاب کمک‌درسی در رشته کودکیاری و مدیریت خانواده و یک عنوان کتاب با موضوع روانشناسی شخصیت، نوشتن مقالاتی در نشریه نگاه، مجموعه مقالات فنیوحرفهای، داوری در چند دوره جشنواره خوارزمی و همکاری در هنجاریابی تست شخصیت آیزنک از فعالیتهای علمی اوست.


سارا فرجاد عضو  گروه بهداشت و کودکیاری سارا فرجاد

متولد1333 بیرجند و دانشآموخته رشته بهداشت (کارشناسی) و برنامهریزی درسی (کارشناسی ارشد) است و سالهایی را به تدریس در هنرستان اشتغال داشته، سپس بهعنوان کارشناس کودکیاری با دفتر آموزشهای فنیوحرفهای همکاری کرده است. تألیف کتاب کمکهای نخستین (1 و 2) برای رشته کودکیاری و بازسازی کتاب نگهداری و مراقبت از کودک برای همین رشته از تألیفات اوست. راهنمای شناخت و مقابله با بیماری ایدز را نیز در سال 73 برای آموزش دانشآموزان نوشته است.


معصومه صادق عضو گروه بهداشت و کودکیاری معصومه صادق

متولد شهر ری است و فوقلیسانس علوم تربیتی با گرایش برنامهریزی درسی دارد. در حال حاضر «کارشناس دفتر برنامهریزی و تألیف فنیوحرفهای است. «راهنمای بهداشت در مدارس» از زمره تألیفات و «ارزیابی فرایند تولید کتابهای درسی فنیوحرفهای در ایران» از زمره تحقیقات اوست. وی در تألیف کتاب درسی بهداشت روانی رشته کودکیاری نیز همکاری داشته است.

 

۴ بهمن ۱۳۹۲ ۲۰:۵۴
تعداد بازدید : ۲,۹۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید