جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

بهترین‌های سبد مدیریت خانواده

بهترین‌های سبد مدیریت خانواده
گروه مدیریت خانواده دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد عنوان چهار کتابی را که برای رقابت در مرحله نهایی جشنواره نامزد کرده است، اعلام کرد.

بنا به اعلام دبیرخانه این جشنواره، در مجموع 30 عنوان کتاب مناسب در رشته مدیریت از خان بررسی‌ها گذشته بود که 11 عنوان از آن‌ها، که موفق به کسب بیش‌ترین امتیاز شده بودند، در سبد داوران این گروه قرار گرفت.

365 روز با غذا‌های گیاهی ایرانی، تألیف: رسول حیدری و محمد دریایی (سفیر اردهال، 90)، درمان با تغذیه: غذای سالم، انسان سالم، جامعه سالم؛ تألیف: رضا شیخ‌الاسلامی (علم کشاورزی ایران، 90)، کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌ و کار موفق، تألیف: ‌حمید هاشمی و رضا شریعت (مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران، 91) و مهارت‌های زندگی زناشویی، تألیف: متیو مکی، پاتریک فنینگ و کیم پالگ؛ ترجمه: شهرام محمدخانی و قدرت عابدی (ورای دانش، 90) چهار کتابی هستند که برای به دست آوردن تندیس دهمین جشنواره به رقابت برخواهند خاست.

روز دو شنبه هفتم بهمن در مراسم پایانی دهمین جشنواره که در محل سالن اصلی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود که کدامیک از چهار کتاب توانسته است نظر مساعد داوران را جلب کند.

 

با اعضای این گروه داوری بیشتر آشنا شوید


سید رحمن هاشمی، سرگروه مدیریت خانواده سیدرحمن هاشمی

متولد 1327 زنجان و کارشناسی ارشد عرفان اسلامی است. افزون بر این تحصیلات حوزوی نیز دارد. از سال 76 تاکنون کارشناس برنامهریزی درسی رشته مدیریت خانواده در سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی بوده است. بررسی و کنترل 28 پودمان درسی رشته مدیریت و برنامهریزی خانواده شاخه کاردانش که در قالب 9 جلد کتاب درسی رشته مذکور به چاپ رسیده است، از دیگر نکاتی است که در کارنامه شغلی او به‌چشم می‌آید. وی عضو کمیته تبلیغ وزارت آموزشوپرورش در ستاد احیای امربهمعروف و نهی از منکر نیز هست.


 

محبوبه  خلفی عضو گروه مدیریت خانواده

محبوبه خلفی

متولد 1335 ملایر و دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت است. عضو کمیسیون تخصصی رشته مدیریت خانواده دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی فنیوحرفهای و کاردانش است و با فصل‌نامه «رشد آموزش فنیوحرفهای» نیز همکاری دارد.


 

مهرانگیز دژاگاه عضو  گروه مدیریت خانواده

مهرانگیز دژآگاه ماسوله

در سال 1343 در شهر ارومیه زاده شده است. مدرک کارشناسی تکنولوژی و طراحی دوخت فنی دارد و عضو کمیسیون تخصصی رشته مدیریت خانواده دفتر برنامهریزی و تألیف کتب درسی فنیوحرفهای و کاردانش است. هنرآموز هنرستانهای تهران، طراح سؤالات استانی و کشوری، پژوهشگر نمونه استانی و داور مسابقه کشوری و داور جشنواره کتابهای آموزشی رشد از سوابق قابل اشاره اوست. وی در تألیف کتاب خیاطی (1 و 2) رشته مدیریت خانواده همکاری داشته و تاکنون چند پروژه تحقیقاتی درباره رابطه مد و لباس با فرهنگ جامعه به انجام رسانده است.

 

۷ بهمن ۱۳۹۲ ۰۴:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۹۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید