جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

چهارمین کتاب‌نامه رشد پیش‌دبستانی با معرفی 180 کتاب مناسب منتشر شد

چهارمین کتاب‌نامه رشد پیش‌دبستانی با معرفی 180 کتاب مناسب منتشر شد
دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، چهارمین عنوان از کتاب‌نامه‌های ویژه دوره پیش‌دبستان خود را با 180 عنوان کتاب تازه و استاندارد برای کودکان پیش‌دبستانی، مربیان و والدین آن‌ها معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، بر اساس مقدمه این کتاب‌نامه، کتاب‌های معرفی شده از مجموع 524 کتاب بررسی شده، امتیاز کافی را به دست آورده‌اند. 

همچنین بر اساس آمارهای نقل شده، بیشترین کتاب‌های مناسب معرفی شده در این کتاب‌نامه به ترتیب به انتشارات ذکر با 20 عنوان، انتشارات مدرسه با 19 عنوان و شهر قلم و شرکت انتشارات فنی ایران هر یک با 17 عنوان تعلق دارد.

در این کتاب‌نامه که به کوشش اکرم موسوی فراهم آمده، نمایه‌های متعددی که در پایان کتاب‏نامه آورده شده است، یافتن کتاب‌ها را برای مربیان و والدین مراکز پیش‌دبستانی، بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام و نشانی ناشر آسان می‌کند.

مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، در آموزشگاه‌های کشور تنها امکان خرید، عرضه یا تبلیغ آن دسته از کتاب‌های آموزشی مجاز است که به تأیید سازمان پژوهش رسیده و در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده باشند.

 فهرست اجمالی کتاب‏های معرفی شده در این کتاب‏نامه را می‌توانید  اینجا ببینید.

 برای دریافت نسخه الکترونیکی (PDF) و رایگان این کتاب‏نامه، بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

 

متن کتاب‌نامه رشد پیش‌دبستانی 4 متن کتاب‌نامه رشد پیش‌دبستانی 4

۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۶:۲۸
تعداد بازدید : ۲,۴۲۸

نظرات بینندگان

اتنا
۱۳۹۳/۰۶/۲۷
2
0
0

خیییییییلی بد بود


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید