شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

شانزدهمین کتاب‌نامه رشد دوره متوسطه اول با 609 کتاب مناسب منتشر شد

شانزدهمین کتاب‌نامه رشد دوره متوسطه اول با 609 کتاب مناسب منتشر شد
شانزدهمین کتاب‌نامه رشد ویژه دوره متوسطه اول (هفتم تا نهم)‌،‌ 609 کتاب آموزشی و تربیتی مناسب را به دانش آموزان و معلمان این دوره معرفی کرده است. این کتاب‌ها با بررسی 1033 عنوان کتاب رسیده گزینش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب،‌ از میان 153 ناشری که در این کتاب‌نامه کتاب مناسب دارند، بیشترین کتاب‌ها به ترتیب به امیرکبیر با 59 عنوان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 38 عنوان و قدیانی با 26 عنوان تعلق دارد. همین سه ناشر بیشترین مشارکت را در ارسال کتاب ویژه دوره اول نیز بر عهده داشتند.

مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، بهر‌ه‌برداری از کتاب‌های معرفی شده در این کتاب‌نامه در آموزشگاه‌های کشور خصوصاً در خرید و تجهیز کتاب‌خانه‌های کلاسی و مدرسه‌ای مجاز است.

این کتاب‌نامه به کوشش صدیقه رضانژاد و نرگس افروز در 5000 نسخه و 296 صفحه منتشر شده است و دست کم به 10 درصد مدارس متوسطه اول فرستاده خواهد شد تا دانش آموزان و معلمان این مدارس از کتاب‌های معرفی شده در آن بهره بگیرند.

در این کتاب‌نامه نمایه‌هایی تدارک دیده شده است تا معلمان و خانواده‌های محترم به آسانی از آن استفاده کنند.  

 اینجا می‌توانید فهرست کامل کتاب‌های معرفی شده را مشاهده فرمایید. 

برای دریافت و مطالعه نسخه پی‌. دی. اف رایگان این کتاب‌نامه بر روی نشانک زیر کلیک فرمایید. برای این‌ کار لازم است ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج سازید.

متن کتابنامه متوسطه اول شماره 16 متن کتابنامه متوسطه اول شماره 16

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲
تعداد بازدید : ۷,۹۷۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید