پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
 

اخبار

سومین ​فهرستگان در راه مدارس ابتدایی

سومین ​فهرستگان در راه مدارس ابتدایی
سومین فهرستگان دورۀ ابتدایی با فهرستی از منابع آموزشی و تربیتی منتخب تدوین و آمادۀ انتشار است و به زودی به مدارس فرستاده می‌شود تا منابع مورد نیاز خود را از آن انتخاب و تهیه کنند.

 

در فهرستگان ابتدایی 3 تعداد 147 عنوان کتاب آموزشی و تربیتی و32 عنوان منبع آموزشی غیر مکتوب معرفی شده است.

منابع آموزشی و تربیتی معرفی شده در این مجموعه توسط 77 ناشر و تولید کننده حقیقی و حقوقی عرضه شده‌اند. کتاب‌های معرفی شده نخستین بار در سال 1396 یا یک سال قبل از آن منتشر شده‌اند و از بین 1194 کتاب مناسب گزیده شده‌اند. 113 عنوان از کتاب‌های معرفی شده آموزشی و 34 عنوان داستانی است و کتاب‌ها در 17 موضوع دسته‌بندی شده‌اند و با توجه به ممنوعیت استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی در دوره ابتدایی، هیچ کتاب کمک‌درسی در آن وجود ندارد.

بیش‌ترین ردیف‌های مجموعه حاضر، از ناشران بخش خصوصی به قدیانی، انتشارات فنی ایران و صحرایی سبز و از ناشران دولتی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدرسه برهان اختصاص یافته است. بیش‌ترین سهم از منابع غیرمکتوب نیز در اختیار مرکز تحقیقات رایانه‌ای اصفهان است.

این فهرستگان به کوشش حوریه السادات حسینی و همکاری نرگس افروز، در 64 صفحه تدوین شده است و قرار است در شمارگان 80000 نسخه منتشر و برای مدارس ابتدایی در سراسر کشور به رایگان ارسال شود.

برای مطالعه و دریافت این فهرستگان اینجا کلیک کنید.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۳۷۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید