سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

مشخصات داوران گروه صنایع چوب نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد منتشر شد

مشخصات داوران گروه صنایع چوب نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد منتشر شد
دبیرخانه نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد اسامی و مشخصات داوران گروه صنایع چوب این جشنواره را اعلام کرد.

 بنا به گزارش دبیرخانه این جشنواره، محمد شاه‏نظری، محمد لطفی‏نیا و محمدعلی نیک‏نام، داوران اصلی و اردشیر عبدلی، داور مشاور این گروه است.

محمدعلی نیک‏نام/ سرگروه داوری صنایع چوب، جشنواره نهم

 

بنا بر اعلام این دبیرخانه، محمدعلی نیک‏نام، مهندس صنایع چوب است و از 25 سال سابقه تدریس در دانشگاه‏های شهید رجایی، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزشکده فنی انقلاب اسلامی، دانشکده علوم توان‏بخشی، دانشگاه علمی کاربردی و هنرستان‏های فنی کشور در رشته‏های صنایع چوب برخوردار است. او علاوه بر تدوین مقالات گوناگون، تألیف 10 عنوان کتاب درسی برای دانشگاه‏ها و هنرستا‏ن‏های فنی و حرفه‏ای کشور را برعهده داشته است. وی همچنین از همکاران فعال مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در تدوین استانداردهای صنایع چوب و همکار سازمان آموزش فنی و حرفه‏ای در تدوین استاندارد مشاغل صنایع چوب است. او مسئولیت این گروه داوری را بر عهده دارد.

 

محمد لطفی‏نیا/ عضو گروه داوری صنایع چوب، جشنواره نهممحمد لطفی نیا، دیگر عضو این گروه، سال‏ها مدرس، معاون و مدیر هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش بوده است. وی از سال 1381 به عضویت کمیسیون تخصصی رشته صنایع چوب دفتر تألیف فنی و حرفه‏ای و از سال 1388 به سمت کارشناس برنامه‏ریزی منصوب شده است. وی از مؤلفان کتاب فرایند اجرای پروژه برای شاخه کاردانش و همچنین مؤلف کتاب‏های رنگ‏کاری درجه 2 و دکور چوبی و مترجم کتاب تکنولوژی ساخت پروژ‏ه‏های خانگی است و ویراستاری فنی برخی از کتاب‏های درسی را نیز بر عهده داشته است.

محمد شاه‏نظری/ عضو گروه داوری صنایع چوب، جشنواره نهم

 

 

محمد شاه نظری، داور معلم گروه، کارشناس صنایع چوب است و از سال 1368 تا کنون به تدریس در هنرستان‏های کشور اشتغال داشته است. او همچنین مدرس دانشکده فنی انقلاب اسلامی از 1376 تا به امروز است. وی عضو و مسئول گروه صنایع چوب شهر تهران و از مؤلفان کتاب فرایند اجرای پروژه است و به گفته خود بیش از هزار پروژه اجرایی در زمینه کارهای چوبی و کابینت اداری و آشپزخانه انجام داده است.

 

اردشیر عبدی، داور مشاور گروه صنایع چوب نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشداما داور مشاور گروه، اردشیر عبدی، فوق لیسانس رشته صنایع چوب است و 18 سال سابقه آموزشی در هنرستان‏های فنی و کاردانش و 10 سال سابقه تدریس در دانشکده‏های فنی دارد. وی به مدت دو سال سرگروه آموزشی رشته صنایع چوب استان زنجان بوده است و از سال 1380 تا کنون با کمیسیون تخصصی تألیف کتاب‏های درسی همکاری دارد. در کارنامه قلمی وی، تألیف و تدوین کتاب‏های ساخت کابینت چوبی، مقدمات کار با چوب، رسم فنی عمومی صنایع چوب، تکنولوژی رنگ‏کاری چوب و تکنولوژی فرآورده‏های چوبی دیده می‏شود.

 

 

 

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۳۰
تعداد بازدید : ۵,۰۶۸

نظرات بینندگان

سعید حمیدی فروتن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
0

با سلام درود بر معلم دوست داشتنی آقای شاه نظری (ایشان معلم بنده در سال 71و72 در هنرستان امام صادق واقع در خ ری بودن بسیار انسان با شخصیت و معلم نمونه بودن هر جا این کره خاکی هستند خدا یار و نگهدارشون باشه


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید