جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

گروه داوری عمران خشت اول را گذاشت

گروه داوری عمران خشت اول را گذاشت
گروه داوری عمران نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی خشت نخست خود را گذاشت و داوری خود را آغاز کرد.

 در این گروه مالک مختاری(سرگروه)، امیرحسین متینی، مجید شجاعی و عبادالله همتی عضویت دارند. در گروه عمران 8 کتاب مورد بررسی و قضاوت داوران قرار خواهد گرفت.
 

با داوران این گروه بیشتر آشنا شوید.

 مالک مختاری

مالک مختاری سرگروه داوری عمران نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشدکارشناس ارشد رشته مهندسی عمران، با گرایش سازه، از دانشگاه تربیت مدرس تهران است؛ 18 سال سابقه تدریس در شاخه‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش را دارد و عضو کمیسیون تخصصی برنامه‏ریزی و تألیف رشته ساختمان و نقشه‏برداری در شاخه فنی و حرفه‏ای و کاردانش است. از تألیفات و تحقیقات وی می‏توان به موارد زیر اشاره کرد: تألیف کتاب درسی "مصالح ساختمانی" برای هنرجویان رشته ساختمان، "ارزیابی رفتار لرزه‏های تونل‏های با پوشش بتن‏آرمه" ارائه شده در سومین همایش بین‏المللی ژئوتکنیک تهران و "بررسی لرزه‏ای قاب‏های فولادی بلند با مهاربندی‏های مختلف" دانشگاه تربیت مدرس.

 

مجید شجاعی
امیرحسین متینی عضو گروه داوری عمران نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشدکارشناس رشته عمران است و 18 سال سابقه آموزشی در هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش دارد. 10 سال‏ عضو و سرگروه گروه‏های آموزشی استان فارس و شهر تهران بوده است. تألیف جزوه آموزشی "محاسبات فنی عمومی ساختمان" به سفارش گروه‏های آموزشی استان فارس، طراحی چند دوره سؤالات امتحان نهایی استان فارس، داوری مسابقات علمی و عملی هنرستان‏ها و همکاری با کانون کاردان‏های فنی ساختمان در زمینه آموزش معماران تجربی، از زمره فعالیت‏های این داور معلم در گروه داوری عمران است.
 

 

امیرحسین متینیمجید شجاعی،عضو  گروه داوری عمران نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد

از سال 1380 به نقشه برداری در پروژه‏های گوناگون شرکت‏های مشاوره و پیمانکاری در شهرهای مختلف مانند تهران، اصفهان، مشهد، تربت حیدریه، بابل و عسلویه اشتغال داشته است. از سال 1384 برای تدریس در هنرستان‏ها دعوت شده و یک سال بعد در سال 1385 به عضویت کمیسیون تخصصی رشته نقشه برداری سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی درآمده است. از سال 1388 نیز تدریس در رشته نقشه‏برداری دانشکده فنی انقلاب اسلامی را به کارهای خود افزده است. وی در تألیف چهار کتاب درسی تخصصی در رشته نقشه‏برداری برای هنرجویان هنرستان‏ها همکاری کرده است.  

 عبادالله همتی عضو گروه داوری عمران نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد

عبادالله همتی 

 20 سال از سال‏های عمر خود را به تدریس در هنرستان‏های کشور در رشته‏های عمران، معماری و کاردانش سپری کرده است. به مدت 10 سال در دفتر آموزش فنی و حرفه‏ای در سمت کارشناس و کارشناس مسئول ساختمان خدمت کرده و طراحی دوره‏های ضمن خدمت هنرآموزان رشته به عهده داشته است. وی ضمن عضویت در کمیسیون تخصصی رشته ساختمان دفتر تألیف و برنامه‏ریزی، در تدوین کتاب‏های این رشته و نیز داوری کتاب‏های رشته ساختمان و معماری با سازمان پژوهش همکاری کرده است. همکاری در ترجمه و تهیه جزوات آموزش استفاده از دستگاه آرماتور خم کن و استفاده از دوربین‏های دیجیتال نقشه برداری از دیگر آثار قلمی او به شمار می‏رود. 

   

۲۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۵۲
تعداد بازدید : ۳,۸۸۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید