پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

گروه داوری مهارت‏های زندگی کار خود را آغاز کرد

گروه داوری مهارت‏های زندگی کار خود را آغاز کرد
گروه داوری مهارت‌های زندگی نهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، نخستین نشست خود را تشکیل داد و کار خود را با بررسی کتاب‌های این رشته آغاز کرد.

گروه‌های داوری این جشنواره در نخستین مرحله کار خود، که اصطلاحا غربالگری نامیده می‌شود، کتاب‌هایی را که نتوانند نظر موافق دو داور را برای حضور در مراحل بعدی جشنواره به خود جلب کنند، از دور داوری‌ها بیرون می‌گذارند. 

در این دوره از جشنواره، تعداد 45 کتاب در گروه مهارت‌های زندگی به جشنواره رسیده است. آمار کتاب‌های بخش نظری این دوره از جشنواره را اینجا ببینید.

 

 با داوران این گروه بیشتر آشنا شوید:

محمود معافی سرگروه و عضو گروه داوری مهارت‌های زندگی نهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد محمود معافی

دکتر محمود معافی از کارشناسان و برنامه‏ریزان درسی باسابقه سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی به‏شمار می‏آید و هم اکنون مسئولیت شورای برنامه‏ریزی درسی آداب و مهارت‏های زندگی را بر عهده دارد. وی در طول خدمت طولانی خود در دفتر برنامه‏ریزی و تألیف کتاب‏های درسی، سمت‏های گوناگونی بر عهده داشته است. مشارکت در تدوین و تألیف پنج کتاب درسی و تألیف 115 مقاله مختلف در زمینه‏های آموزشی، برنامه‏ریزی درسی  و برنامه‏ریزی آموزشی از زمره آثار قلمی اوست. طراحی 16 برنامه درسی مختلف برای دوره‏های مختلف تحصیلی و انجام 15 پژوهش یا همکاری در انجام آن‏ها از دیگر نکاتی است که در کارنامه حرفه‏ای او به چشم می‏خورد.

 

سید امیر رون

سید امیر رون عضو گروه داوری مهارت‌های زندگی نهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشددبیر و کارشناس ارشد پژوهش و برنامه‏ریزی است. 27 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد که 20 سال آن در دفاتر گوناگون سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی سپری شده است و اکنون نیز کارشناس مسئول پژوهش دفتر برنامه‏ریزی و تألیف کتاب‏های درسی است.او پیش از این، به مدت  6 سال (طی سال‏های 81 تا 86) کارشناس مسئول طرح سامان‏بخشی و مدیر اجرایی جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد بوده است. افزون بر این چند سال سردبیری فصلنامه جوانه را بر عهده داشته است. تألیف بیش از 30 مقاله آموزشی و پژوهشی، اجرای 10 پژوهش کشوری و مشارکت در تدوین چندین راهنمای برنامه درسی از نکات قابل توجه در کارنامه حرفه‏ای اوست. 

 

محمدرضا مقدادی عضو گروه داوری مهارت‌های زندگی نهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشدمحمدرضا مقدادی

محمدرضا مقدادی کارشناس برنامهریزی امور تربیتی است و بیش از 10 سال سابقه تدریس در امور پرورشی و مهارت‏های زندگی دارد. وی افزون بر مسئولیت هسته مشاوره، سال‏هایی مشاور مدارس متوسطه و به مدت پنج سال مدیر دبیرستان بوده است. همچنین ضمن برخورداری از 10 سال سابقه فعالیت‏های اردویی و گروهی، مدتی مسئولیت اردوگاه کشوری را بر دوش داشته است. عضویت در شورای برنامه‏ریزی دروس‏ آداب و مهارت‏های زندگی، تربیت بدنی، حرفه و فن، آمادگی دفاعی و رایانه و مشارکت در تدوین کتاب‏های درسی آمادگی دفاعی، عضویت در کمیته محتوای برنامه درسی ملی و مدیریت ویژه‏نامه تخصصی برنامه درسی ملی و تألیف مقالات متعدد در مجلات رشد و سایر رسانه‏ها از دیگر فعالیت‏های مهم او به‏شمار می‏آید.

 

۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ۰۰:۴۶
تعداد بازدید : ۴,۲۵۰

نظرات بینندگان

اهم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
1
0
0

مرتیکه پارمون کردی با این کتابایی ک نوشتی که به هیچ دردی نمیخوره


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید