چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

دوازدهمین کتاب‏نامه دوره راهنمایی منتشر شد

دوازدهمین کتاب‏نامه دوره راهنمایی منتشر شد
دوازدهمین شماره از کتاب‎نامه دوره آموزش راهنمایی که به معرفی کتاب‏های آموزشی مناسب چاپ اول سال 1389 ویک سال پیش از آن می‏پردازد، منتشر شد.
 
دوازدهمین کتاب‏نامه رشد که شامل مشخصات 253 کتاب مناسب دوره راهنمایی است، به کوشش طیبه الدوسی تنظیم و در شمارگان 5500 نسخه منتشر شده است. نسخه‏های چاپی این کتاب‏نامه‏ها در اختیار 10 درصد از آموزشگاه‏های راهنمایی کشور قرار می‏گیرد تا برای تجهیز کتاب‏خانه‏های آموزشگاهی و کلاسی خود از آن بهره گیرند.
در کتاب‏نامه‏های رشد، علاوه بر عنوان، تصویر روی جلد و مشخصات شناسنامه‏ای هر کتاب، چکیده‏ای از محتوای آن برای خواننده نقل می‏شود. این کتاب‏نامه‏ها همچنین از نمایه‏های متعددی سود می‏برند که یافتن کتاب مورد نظر خواننده را آسان می‏کند. نمایه‏هایی همچون عنوان، موضوع، ناشر، پدیدآورنده، پایه تحصیلی مرتبط و کلیدواژه‏ها. آخرین بخش هر کتاب‏نامه نیز واجد نام و نشانی ناشران است که به منظور تسهیل در تهیه کتاب‏های درخواستی صورت می‏پذیرد.
کتاب‏نامه حاضر همچنین، یک بخش پیوست دارد که شامل عنوان 122 کتاب برگزیده و تقدیری هشتمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد است که پاییز سال گذشته (سال 1389) در تهران برگزار شد.
گفتنی است طبق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، که سال گذشته با امضای رئیس محترم جمهور و رئیس این شورا به کلیه ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شد، ورود هر گونه کتاب و مواد آموزشی غیراستاندارد، بدون تأیید سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی به آموزشگاه‏ها، ممنوع است.
فایل پی. دی. اف و رایگان دوازدهمین کتاب‏نامه رشد راهنمایی، در پایین این نوشته (در دو بخش)، در اختیار علاقه‏مندانی قرار داده شده است که به نسخه چاپی آن دسترسی ندارند. بخش دوم، شامل کتاب‏های برگزیده و تقدیری هشتمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد است.

کتاب‏نامه رشد راهنمایی شماره 12، بخش اول کتاب‏نامه رشد راهنمایی شماره 12، بخش اول

کتاب‏نامه رشد راهنمایی شماره 12، بخش دوم کتاب‏نامه رشد راهنمایی شماره 12، بخش دوم

۵ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۰۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید