شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

داوران گروه الکترونیک، هشت کتاب را به مرحله دوم فرستادند

داوران گروه الکترونیک، هشت کتاب را به مرحله دوم فرستادند
گروه داوری الکترونیک، به هشت کتاب، برای حضور در مرحله بعدی جشنواره برگ مجوز داد.
 
بنا بر اعلام دبیرخانه نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، در این گروه 14 عنوان کتاب شرکت داشتند که از این تعداد 8 عنوان به دومین مرحله جشنواره راه یافته‏اند.
 هر کتاب برای گذر از نخستین خان و راهیابی به مرحله بعدی جشنواره، دست کم به رای موافق دو تن از داوران نیاز دارد. از بین کتاب‏هایی که به مرحله دوم راه می یابند، معمولاً چهار کتاب برای دریافت عنوان برتر نامزد می‏شوند که در مرحله پایانی،  یک کتاب برگزیده و یک کتاب شایسته تقدیر از بین آن‏ها معرفی خواهد شد. اسامی نامزدهای این گروه به‏زودی اعلام می‏شود.
 
با داوران این گروه بیشتر آشنا شوید.
 
سید محمود صموتی، سرگروه داوری الکترونیک نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشدسیدمحمود صموتی
متولد سال 1328 تهران است. در سال 1350 دانشنامه کارشناسی خود را در رشته برق (الکترونیک) از دانشگاه علم و صنعت ایران و در سال 1355 دانشنامه کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه مینه‏سوتای آمریکا اخذ کرد. سپس فعالیت‏های آموزشی خود را آغاز و بیش از 30 سال در کارخانه‏ها‏، دانشکده‏ها، هنرستان‏ها و مراکز آموزش عالی کشور به کار آموزش و تدریس همت گماشت. آقای صموتی در طول این سال‏ها بیش از 50 کتاب درسی و آموزشی را تألیف، ترجمه یا ویرایش علمی کرده است. از آن جمله می توان به ترجمه و تألیف نخستین کتاب‏های آموزشی دوره کاردانی رشته الکترونیک در مرکز عالی شهید شمسی‏پور طی سال‏های 1355 تا 1357، کتاب‏های درسی هنرستان‏های کشور در سال‏های 1357 و 1358و کتاب‏های درسی برای دوره‏های کاردانی و کارشناسی در سال 1358 تا 1361 اشاره کرد. وی 23 سال (1384-1361) سابقه عضویت در کمیسیون تخصصی رشته الکترونیک دفتر تألیف فنی و حرفه‏ای را دارد و سال‏های مدیدی را به عنوان کارشناس مسئول رشته برق در سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی خدمت کرده است. عضویت در کمیسیون استاندارد لوازم برقی مؤسسه استاندارد و عضویت در هیئت علمی مؤسسه پژوهشی وزارت صنایع و معادن به مدت 10 سال، از دیگر سوابق متعدد او در امور اجرایی و آموزشی است. ثبت چندین اختراع و رساندن آن ها به مرحله تولید انبوه، که طراحی و ساخت دستگاه محرک طب سوزنی و تأیید آن در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی (1379) و طراحی و ساخت مجموعه 100 پروژه الکترونیک از جمله فعالیت‏های علمی و پژوهشی اوست. در کارنامه وی همچنین انتخاب به عنوان مدرس نمونه کشوری از دانشگاه شهید رجایی (1374)، کسب مقام اول مروج برتر علم در جشنواره خاتم دانشگاه علم و صنعت (1384) و دریافت بیش از 30 تقدیرنامه کتبی از رئیس جمهور، وزرا، معاونان وزیر و مدیران کل برای فعالیت‏های و خدمات آموزشی به چشم می‏خورد.
 شهرام نصیری سوادکوهی، عضو گروه داوری الکترونیک نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد
شهرام نصیری سوادکوهی
کارشناس رشته الکترونیک است و 33 سال سابقه تدریس و چندین سال سابقه همکاری با سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش را دارد. تا کنون حدود 20 عنوان کتاب تألیف و در جشنواره‏های کتاب آموزشی رشد و خوارزمی داوری کرده است.
 
محمود شبانی
کارشناس رشته الکترونیک و از سال 1376 تا کنون هنرآموز این رشته در هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای شهر تهران است. وی از سمحمود شبانی، عضو گروه داوری الکترونیک نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشدال 1377 به تدریس رشته الکترونیک دوره کاردانی در آموزشکده‏های انقلاب اسلامی شماره 1 تهران، شهید بهشتی کرج و واحدهای علمی ـ کاربردی پارس الکتریک و کوشای کرج وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی اشتغال داشته و در آموزشکده‏ انقلاب اسلامی، مدیریت گروه الکترونیک را طی سال‏های 79 تا 83 برعهده داشته است. وی علاوه بر عضویت در کمیسیون برنامه‏ریزی رشته الکترونیک دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش، به مدت دو سال کارمند فنی شرکت کارخانجات پارس الکتریک و چهارسال کارشناس اجرای طرح پژوهشگاه نیرو بوده است. تألیف کتاب‏های درسی گیرنده‏های رادیویی، اصول ضبط مغناطیسی و تعمیر و عیب‏یابی رادیو ضبط برای شاخه کاردانش و کتاب‏های درسی مبانی مخابرات و رادیو، آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو جلد 1 و 2، مبانی دیجیتال و آزمایشگاه مبانی دیجیتال جلد 1 و 2 از آثار قلمی او به شمار می‎رود.
۱۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۴,۷۱۹

نظرات بینندگان

محمد علی عبدالله نژاد
۱۳۹۶/۰۱/۱۸
1
11
2

با سلام این افراد با مدرک دیپلم در گروه تالیف کتب الکترونیک می باشد هیچ اشنایی با کتب ندارند و حتی مطالب کتاب هار از سایت های مختلف کپی می کنند . همچنین این افراد که با الکترونیک جدید اشنایی ندارد و جای انها در بیسمارستان است چرا در گروه تالیف جای دارند

علی ساسانی
۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
1
12

به نظر من شما اصلا درمورد برق والکترونیک چیزی نمیدونید .این اساتید بزرگوار جزو برترین وشایسته ترین مهندسین هستند ومن به عنوان هنرجو آقای شعبانی به شما پبیشنهاد میکنم اول دیکته کار کنید بعد نظریه بنویسیدوحتما به تیمارستان مراجعه بفرمایید.متشکرم

روزبهان صفا
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
4

چی داری میگی من دانشجوی استاد صموتی هستم ایشون هم تحصیل کرده دانشگاه مطرح جهان و هم دارای تسلط کامل نسبت به مباحث الکترونیک میباشند شما هستید که با این قضاوت بی اطلاعانه خودتون ثابت میکنید که هیچ اطلاعی از این رشته ندارید و بدون مطالعه نسبت به اساتید نظر میدهید


مجتبی وثاقتی رونق
۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
5

سلام به استاد خودم آقای شبانی عزیز و درود به استاد موسوی و خدادادی ، مانده بفهمیم که مثل شماها را نمی توانیم بیابیم

کسرایی
۱۳۹۹/۰۱/۱۱
5
0
1

عالی



نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید