جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

گروه زبان خارجی، مرحله دوم کارش را آغاز کرد

گروه زبان خارجی، مرحله دوم کارش را آغاز کرد
داوران گروه زبان خارجی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، مرحله بعدی کار خود را با 16 عنوان کتاب آغاز کردند.

 

بنا به اعلام دبیرخانه نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، داوران گروه زبان خارجی در مرحله نخست کار خود، با بررسی 117 عنوان کتاب رسیده، این 16 کتاب را برای حضور در مرحله دوم، برگزیده بودند.

 

محمدرضا عنانی سراب، سید سعید عظیمی و سید مسعود حاجی سیدحسینی‏فرد داوران این گروه هستند.

در بین کتاب‏های راه یافته به مرحله دوم، انجمن معلمان خوزستان و کامران معتمدی هر یک چهار عنوان و احمد باقری- شهرام کریم‏زاده، سه عنوان کتاب آموزشی دارند.

 

 

با داوران این گروه بیشتر آشنا شوید  

محمدرضا عنانی سراب
محمدرضا عنانی سراب، سرگروه زبان خارجی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشددکترای آموزش زبان انگلیسی دارد. به مدت ده سال، در سمت کارشناس و کارشناس مسئول گروه زبان انگلیسی دفتر برنامه‏ریزی و تألیف کتاب‏های درسی خدمت کرده و مدیریت علمی تولید راهنمای برنامه درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه را بر عهده داشته است. مشارکت در تألیف کتب درسی، همچنین راه‏اندازی دوره‏های آموزش ضمن خدمت دبیران زبان انگلیسی و تدریس در آن‏ها از دیگر خدمات وی در این حوزه است. تدریس و پژوهش در دوره‏های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه شهید بهشتی را نیز باید به سوابق علمی وی اضافه کرد.
 
سعید عظیمی، عضو گروه زبان خارجی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشدسید سعید عظیمی
کارشناس مترجمی زبان انگلیسی است. از سال 1375همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مدرس و مؤلف کتاب‏های آموزشی آغاز کرده است. از سال 1379به عنوان مدیر انتشارات این کانون و از سال 1382به عنوان سردبیر نشریات کمک آموزشی آن فعالیت کرده است. وی همچنین دو کتاب داستانی کودکان با نام «آنکه رفت، آنکه باز آمد» و «بازی ابر و باد» تألیف کرده که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
 
 
سید مسعود حاجی سید حسینی‏فرد، عضو گروه داوری زبان نهمین جشنواره کتاب رشدسید مسعود حاجی سید حسینی‏فرد
فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارد. مدرس زبان انگلیسی در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی و مراکز تربیت معلم بلال حبشی و شهید باهنر تهران بوده است.  همچنین از کارشناسان سابق گروه زبان‏های خارجی دفتر تألیف در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی است. ترجمه  دو جلد کتاب آموزشی و همکاری با مؤسسه مدرسان شریف از دیگر نکاتی است که در کارنامه او به چشم می‏خورد. 
۱۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۷:۰۰
تعداد بازدید : ۴,۷۶۳

نظرات بینندگان

علی ملایی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
1
14

خدا رحمت کند این استاد عزیز را به بیماری کرونا گرفتار شد و نتوانست بر بیماری غلبه نماید دست تقدیر الهی چنین رقم زد که ایشان این طور از میان ما برود و به پدر محرومان ملحق شود روحش شاد و یادش گرامی باد

سلیمانی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
5

دریغ و درد از کوچ نابهنگام جناب حسینی فرد نازنین. 😔😔😔

ندا امینی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
0

من از خواندن خبر شوکه شدم. ایشون در دوره بازآموزی معلمان، استادم بودند. کی کرونا گرفتند؟



نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید