جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

تازه‏ترین فهرست کتاب‏های رسیده بر روی وبگاه قرار گرفت

تازه‏ترین فهرست از کتاب‏های رسیده به دبیرخانه سامان‏دهی منابع آموزشی و تربیتی، برای اطلاع ناشران و نویسندگان محترم، امروز روی وبگاه سامان کتاب قرار گرفت.

در این فهرست که از سوی همکاران ما در دبیرخانه، در اختیار وبگاه قرار گرفته است، مشخصات 2320 عنوان کتاب ثبت شده است که تا روز دوشنبه 1 خرداد 1391 به دبیرخانه رسیده است. 

در این فهرست، انتشارات بین‏المللی گاج، کانون گسترش علوم و مؤسسه فرهنگی و انتشاراتی مرجع کنکور به ترتیب با ارسال 128، 119 و 119 عنوان کتاب در صدر ناشرانی قرار دارند که بیش‏ترین کتاب‏های آموزشی را در سال گذشته برای این دبیرخانه فرستاده‏اند. مدرسه با 82، ابوعطا با 65، مبتکران با 63، محراب قلم  با 58، پیشروان با 54 ، تیمورزاده _ طبیب با 50 و لوح دانش با 50 عنوان کتاب در رتبه‏های بعدی قرار گرفته‏اند.

همچنین از بین کتاب‏های فرستاده شده، 600 عنوان کتاب مربوط به حوزه‏های فنی و حرفه‏ای است. دوره‏های تحصیلی ابتدایی، متوسطه و راهنمایی به ترتیب در رده‏های بعدی قرار می‏گیرند. 

گفتنی است 153 عنوان از این کتاب‏ها که غیر آموزشی تشخیص داده شده است، برای بررسی به اداره کل امور تربیتی و مشاوره، اداره فرهنگی ارسال شده است.

این فهرست را این‏جا ببینید.

 

۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۱,۶۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید