شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳

مقالات

راهنمای عمل رهبران مدارس

راهنمای عمل رهبران مدارس

آن‌گونه رفتار می‌کنیم که می‌اندیشیم، آن‌گونه تدریس می‌کنیم که می‌فهمیم، آن‌گونه مدیریت و رهبری می‌کنیم که آموخته‌ایم و تجربه می‌کنیم. بنیادهای فکری و نگرش‌های ما رفتارهای ما را ساخته و بافته می‌کنند. نمی‌شود کاری را انجام داد و برایش دلیل و منطقی نداشت. چطور ممکن است مدیر و رهبر مدرسه‌ای، بدون شناخت و فهم درست از دگرگونی‌های زمانه خویش و بدون داشتن سبک و انگاره‌ای، سیاق و رفتار رهبری مؤثر خویش را اعمال کند؟ چرا که ما نمی‌توانیم به تغییردادن چیزی که آن را نمی‌فهمیم، امیدوار باشیم. نتیجه داوری کتاب: برای ورود به مدرسه بلامانع است.

درجه‌بندی: درجه ۳.

 

 

کتابخانه مشاوره

۱۶۵
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش مشاور مدرسه،راهنمای عمل رهبران مدارس،
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.