شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

انتشار سی‌و نهمین شماره نشریه جوانه، با حال و هوای تازه

انتشار سی‌و نهمین شماره نشریه جوانه، با حال و هوای تازه
سی‌و نهمین شماره فصل‌نامه رشد جوانه، با حال و هوای تازه‌‌ای منتشر شد.

 انتخاب سردبیر تازه، تعیین یک شورای برنامه‌ریزی هفت نفره و تغییر در نحوه انتشار، از تحولات جدیدی است که در انتشار فصل‌نامه جوانه به‌وجود آمده است. تفاوت مهم دیگری که در نشریه راه یافته است، گسترش دامنه موضوعات و مباحث از کتاب‌های آموزشی، به مواد و منابع آموزشی و تربیتی اعم از منابع مکتوب و غیرمکتوب است.

 

فریبا کیا، سردبیر جدید نشریه در سرمقاله خود به این موضوع اشاره کرده است. او در سرمقاله‌‌اش می‌نویسد: «نشریه جوانه سعی می‌کند در ادامه راه، در دوره جدید انتشار خود به صورت الکترونیکی علاوه بر توسعه دامنه فعالیت خود از منابع مکتوب به مواد و منابع آموزشی غیر مکتوب با تبادل اطلاعات و خواسته‌ها به ایجاد تعامل و تعادل نظام آموزشی رسمی و ناشران و تولیدکنندگان کمک کند و به همنوایی این دو کانون محوری برای سامان‌دهی به تولیدات آموزشی و تربیتی سرعت مضاعفی ببخشد.»

 

«جوانه» از صاحب نظران، نویسندگان، مترجمان و پدیدآورندگان منابع آموزشی و اندیشمندان علاقه‌مند به مباحث تولید منابع آموزشی و تربیتی دعوت کرده است تا آثار خود را برای این نشریه بفرستند. علاقه‌مندان می‌توانند افزون بر نشانی پستی این نشریه برای ارسال مطالب، از رایانامه javaneh@roshdmag.ir استفاده کنند.

 

فصل‌نامه آموزشی، تحلیلی و پژوهشی «رشد جوانه» در همین وبگاه قابل دریافت و مطالعه است. سی‌و نهمین شماره فصل‌نامه رشد جوانه به فصل بهار 1392 تعلق دارد.

 

برای دریافت و مطالعه محتوای پی‌. دی. اف. این نشریه بر روی فایل زیر کلیک کنید.

 

متن نشریه جوانه_شماره 39 متن نشریه جوانه_شماره 39

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۶۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید