پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

انتشار کتاب‌نامه‌ای برای دانش‌آموزان پایه‌ سوم ابتدایی

انتشار کتاب‌نامه‌ای برای دانش‌آموزان پایه‌ سوم ابتدایی
دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی کتاب‌نامه‌ ویژه‌ای با 370 عنوان کتاب مناسب آموزشی برای دانش آموزان و معلمان پایه سوم ابتدایی منتشر کرده است که قرار است در ابتدای سال تحصیلی جدید در اختیار مدارس قرار گیرد.

نجوا اسیوند، کارشناس دوره ابتدایی این دبیرخانه با اعلام این خبر افزود: تغییر کتاب‌های پایه سوم، موجب آماده‌سازی و انتشار این کتاب‌نامه ویژه برای دانش‌آموزان پایه سوم شده است.

 

بنا به گفته وی کتاب‌های معرفی شده در این کتاب‌نامه، از کتابهای مناسب آموزشی سه سال اخیر انتخاب شده است. این کتاب‌ها از سوی ارزیابانی مورد تأیید قرار گرفته‌اند که خود در نشست‌های تدوین کتاب‌های درسی جدید پایه حضور داشته‌اند.

 

بر اساس آمار مندرج در مقدمه کتاب‌نامه، بیش‏ترین کتاب‏های معرفی شده در آن به ترتیب به انتشارات عروج اندیشه با 31، محراب قلم با 30 و شرکت انتشارات فنی ایران با 27 عنوان تعلق دارد. از نظر موضوعی نیز کتاب‌های معرفی شده در موضوع علوم تجربی با 85 عنوان از بیش‌ترین فراوانی برخوردارند. مهارت‌های زندگی با 75 و علوم تربیتی با 61 عنوان در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 

نمایه‌های متعددی که در پایان کتاب‏نامه آورده شده است، یافتن کتاب‌ها را برای معلمان، مربیان، کارشناسان، والدین و سایر مخاطبان بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام ناشر آسان می‌کند.

 

برای مطالعه یا ذخیره متن کامل این کتاب‌نامه، روی نشانک فایل پی. ‌دی. اف. که در پایین این نوشته آمده است، کلیک کنید.

  

کتاب‌نامه ویژه سوم ابتدایی کتاب‌نامه ویژه سوم ابتدایی
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۰۳
تعداد بازدید : ۳,۰۷۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید