چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

اخبار

شماره پاییزی جوانه منتشر شد

شماره پاییزی جوانه منتشر شد
چهل و یکمین شماره از فصل‌نامه رشد جوانه، با مقالاتی از نویسندگان و اندیشمندان حوزه نشر و همچنین گزارش و گفت‌وگوهایی از ناشران و کارشناسان کتاب‌های آموزشی منتشر شد.

بخش مهمی از مندرجات شماره فصل پاییز این نشریه، همانند گذشته به موضوع کتاب آموزشی اختصاص یافته و گزارشی از جشنواره فیلم آموزشی رشد خصوصاً با نگاهی به آخرین و چهل و سومین جشنواره در آن درج شده است.

 «جوانه» از صاحب نظران، نویسندگان، مترجمان و پدیدآورندگان منابع آموزشی و اندیشمندان علاقه‌مندبه مباحث تولید منابع آموزشی  و تربیتی دعوت کرده است تا آثار خود را برای این نشریه بفرستند. علاقه‌مندان می‌توانند افزون بر نشانی پستی این نشریه برای ارسال مطالب، از رایانامه javaneh@roshdmag.ir  استفاده کنند.

گفتنی است این نشریه از سی و نهمین شماره خود، به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود و نسخه کاغذی آن فقط به تعداد محدودی در اختیار برخی افراد علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

برای دریافت و مطالعه متن کامل این شماره از نشریه، روی فایل پی‌. دی. اف. این نشریه این‌جا کلیک کنید. همچنین مقالات چهل , و یکمین شماره فصل‌نامه آموزشی، تحلیلی و پژوهشی «رشد جوانه» به تفکیک، در همین صفحه قابل دریافت و مطالعه است.

۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۳۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید