چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

حساب و کتاب گروه حسابداری، بازرگانی و اقتصاد زودتر نتیجه داد

حساب و کتاب گروه حسابداری، بازرگانی و اقتصاد زودتر نتیجه داد
دبیرخانه دهمین جشنوارۀ کتاب­های آموزشی رشد مشخصات چهار کتابی را که از سوی گروه داوری حسابداری، بازرگانی و اقتصاد این جشنواره، برای دریافت عنوان کتاب برگزیده آموزشی، نامزد شده است. منتشر کرد. این گروه داوری، نخستین گروهی است که به نتیجه نهایی کار خود نزدیک
شده است.

به گزارش خبرنگار وبگاه سامان‌کتاب، کاربرد آمار در اقتصاد و مدیریت،‌ نوشته حمید سپهردوست (انتشارات دانشگاه بوعلی سینا، 1390)؛ مبانی مدیریت هتلداری: ساختمان، تجهیزات، سازمان و مدیریت، نوشته ابراهیم شیوا و فرزین شواخ (نشر ترمه، 1390)؛ مدیریت چه چیز نیست: چگونه مدیریت نکنیم، نوشته عبدالعظیم کریمی (انتشارات عابد، 1390)؛ نقشه راه موفقیت در کارآفرینی: خودآموز تدوین طرح کسب و کار (مقدماتی)، نوشته کامبیز طالبی و محمدرضا زارع یکتا (انتشارات رشد فرهنگ، 1388) کتاب‌هایی هستند که در دور نهایی با هم رقابت خواهند کرد.

داوود سلطانی، بتول عطاران و کبری نورشاهی داوران گروه حسابداری، بازرگانی و اقتصاد این جشنواره هستند.

نتایج نهایی داوری‏ها، هفتم بهمن سال جاری، در مراسم پایانی  دهمینجشنواره کتاب‏های آموزشی رشد اعلام می‏شود.

 

با داوران این گروه آشنا شوید:

بتول عطاران، سرگروه گروه حسابداری، بازرگانی و اقتصاد  

بتول عطاران (سرگروه)

دکترای توسعه اقتصادی با گرایش آموزش و پرورش دارد. سال‌های متمادی تدریس و تألیف و مشارکت فعال در تدوین برنامه درسی را در کارنامه کاری خود دارد و چندین سال است که در کمیسیون مدیریت خانواده دفتر برنامه‌ریزی و تألیف فنی و حرفه‌ای و کاردانش عضویت دارد. او هم اکنون سردبیر فصلنامه رشد آموزش فنی و حرفه‌ای است. وی در نهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد نیز این جشنواره را همراهی کرده است.

 

داوود سلطانی

داوود سلطانی

در سال 1373، مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی خود را اخذ کرده است. تدریس دروس‌ تخصصی حسابداری  در دانشکده‌های شهید شمسی‌پور، انقلاب اسلامی پسران و ولیعصر دختران و دیگر هنرستان‌های تهران، عضویت در کمیسیون تخصصی رشته حسابداری تألیف کتاب‌های درسی فنی و حرفه‌ای، مشارکت در تألیف کتب حسابداری شرکت‌ها، کاربرد رایانه در حسابداری و تألیف کتاب و نرم‌افزارهای کنکور در سال‌های 1379 تا 1390 و تدریس در دوره‌های ضمن خدمت استان تهران از زمره سوابق علمی و آموزشی سی ساله اوست.

 

کبری نورشاهی کبری نورشاهی

وی مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی خود را در سال 1380 دریافت و از همان زمان تدریس در دانشکده ولی عصر را آغاز کرده است. این در حالی است که طی سال‌های 75 تا 87 به مدت 12 سال به تدریس در هنرستان‌ها اشتغال داشته و طی این سال‌ها دو بار به عنوان معلم نمونه استان برگزیده شده است. در سال 1387 به جمع گروه مؤلفان کتاب‌های درسی پیوسته و عضویت و دبیری کمیسیون تخصصی برنامه‌ریزی و تألیف حسابداری شاخه کاردانش را بر عهده گرفته است. در کارنامه کاری او تألیف راهنمای معلم درس اصول حسابداری 2 نیز به چشم می‌آید. این عضو انجمن حسابداران ایران، با بیش از 17 سال سابقه خدمت، پیش از این هم در گروه‌های داوری جشنواره کتاب رشد داوری کرده است.

 

 

۲۳ آذر ۱۳۹۲ ۱۸:۴۳
تعداد بازدید : ۳,۷۸۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید