چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

اخبار

وزیر آموزش و پرورش: فقط کتابی در نمایشگاه‌های کتاب آموزش و پرورش عرضه می‌شود که دبیرخانه سامان‌دهی تأیید کند

وزیر آموزش و پرورش: فقط کتابی در نمایشگاه‌های کتاب آموزش و پرورش عرضه می‌شود که دبیرخانه سامان‌دهی تأیید کند
علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، در جمع مدیران و کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور گفت: هر کتابی که در نمایشگاه‌های کتاب آموزش و پرورش عرضه می‌شود، ‌باید به تأیید دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی رسیده باشد.

به گزارش ستاد خبری دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد، در این نشست، که صبح روز دوشنبه 25 آذر ماه در محل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تشکیل شد، آقای فانی بار دیگر، بر اجرای مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش پای فشرد و گفت:‌ طبق این مصوبه، تمام مواد و رسانه‌های آموزشی و تربیتی  برای ورود به واحدهای آموزشی و استفاده دانش‌آموزان و معلمان باید مورد تأیید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی باشند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد کتاب در بخش‌های گوناگون این وزارتخانه خاطرنشان ساخت: در تمام نمایشگاه‌های کتاب که توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، انتخاب عناوین کتاب‌ها باید با تأیید دبیرخانه سامان‌دهی مواد و منابع آموزشی و تربیتی انجام شود و این امر را به معاونت پرورشی وزارتخانه نیز ابلاغ خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با اجرای دقیق این مصوبه می‌توان موجبات تشویق تولیدکنندگان منابع آموزشی استاندارد را فراهم کرد.

گفتنی است دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، از نظر سازمانی بخشی از دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی است که از مهم‌ترین ادارات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به شمار می‌رود.  

۲۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۶۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید