جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

شمارشگر ورودی دبیرخانه روی رقم 1694

دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، فهرست 1694 عنوان کتاب را که تا پایان آذرماه سال 1392 به این دبیرخانه رسیده است، اعلام کرد. انتظار می‌رود با آغاز فصل زمستان، که فعالیت ناشران ایرانی رونق می‌گیرد، تعداد کتاب‌ها به‌سرعت افزایش یابد و تا پایان سال
دست کم به دوهزار عنوان برسد.

بنا به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، آمار منتشر شده، که نسخه‌ای از آن در انتهای همین گزارش قرار داده شده است، حکایت از مشارکت 239 ناشر تهرانی و شهرستانی با این دبیرخانه تا پایان آذر ماه گذشته دارد.

در بین این ناشران، گل‌واژه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بین‌المللی گاج، مرآت دانش، ذکر، فردین و الگو هر یک با ارسال بیش از 51 عنوان کتاب، تا کنون بیش‌ترین سطح از مشارکت را در سال 1392 از خود نشان داده‌اند.

بنا به این گزارش، پس از تهران که 88 درصد سهم کتاب‌های رسیده را به خود اختصاص می‌دهد، شهرستان‌های قم و مشهد به ترتیب با 53 و 49 عنوان در صدر قرار دارند. شهرهای کرج، نیشابور، همدان و زنجان نیز با 7 تا 15 عنوان در رده‌های بعدی قرار دارند. 

برای دیدن فهرست کامل کتاب‌های رسیده، بر روی فایل اکسل در پایان این نوشته کلیک کنید. این فایل بر حسب نام ناشر مرتب شده است. اگر شما کتابی را برای دبیرخانه فرستاده‌اید و نام آن در میان کتاب‌های رسیده نیست، بدین معنی است که کتاب هنوز به دست ما نرسیده است. در این صورت، برای پیگیری‌های دقیق‌تر لطفاً از طریق تلفن‌ با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

کاربران محترم توجه داشته باشید که وجود نام یک کتاب در این سند، به منزله مناسب بودن آن نیست.

فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه تا پایان آذر 1392 فهرست کتاب‌های رسیده به دبیرخانه تا پایان آذر 1392

۴ دی ۱۳۹۲ ۲۰:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۱۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید