گروه داوران علوم تربیتی دهمین جشنواره کتابهای آموزشی رشد از بین 15 کتاب مورد بررسی خود، به چهار عنوان برای ورود به مرحله نهایی رقابتها، چراغ سبز نشان داد.
بنا بر اعلام دبیرخانه این دهمین جشنواره، مجموعاً 175 کتاب مناسب در این موضوع طی دو تا سه سال گذشته در
دبیرخانه گردآمده بود که داوران گروه چهار عنوان را برای دریافت جایزه و عنوان کتاب آموزشی برگزیده نامزد کردند.
ارزشیابی توصیفی یعنی بازخورد موثر،
تألیف: سوزان بروکهارت؛ ترجمه: طاهره رستگار
(منادی تربیت، 89)،
انضباط بدون اشک: چگونه تعارضات را در کلاس درس کاهش دهیم و فضایی توأم با همکاری ایجاد کنیم؟، تألیف: رودلف درایکورس، پرل کاسل و ایوا درایکورس فرگوسن؛ ترجمه: حمید علیزاده و علیرضا روحی
(رسش، 88)،
رویکردهای یادگیری: رهنمودی برای معلمان، تألیف: آنا جردن، اوریسون کارلیل و آنه تا استاک؛ ترجمه: حسین محبی
(آوای نور، 91) و
گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز؛ تألیف: مری لو ابرسول و دیگران؛ ترجمه: فرشته درویش قدیمی (دانژه، 87) عنوان این چهار کتاب هستند.
نتیجه نهایی این دوره از جشنواره، در مراسمی که از ساعت 15 روز دوشنبه 7 بهمن در محل سالن
اصل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران آغاز میشود، اعلام میشود.
محمدرضا حشمتی، فرحناز حدّادی و لیلی محمدحسین اعضای گروه داوری علوم تربیتی دهمین دوره از جشنواره کتابهای آموزشی
رشد هستند.