جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

کتاب‌نامه ویژه برای پایه چهارم ابتدایی

کتاب‌نامه ویژه برای پایه چهارم ابتدایی
دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی هم‌زمان با تغییر ساختار آموزشی پایه چهارم ابتدایی، مبادرت به انتشار کتاب‌نامه‌ای ویژه برای این پایه تحصیلی کرده است که در آن 383 عنوان کتاب آموزشی مناسب معرفی شده است.

بنا به گفته نجوا اسیوند کارشناس دوره ابتدایی دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی که تدوین این کتاب‌نامه را بر عهده داشته است، کتاب‌های انتخاب شده، نخستین بار بین سال‌های 1389 تا 1392 منتشر شده‌اند.

به گفته او این کتاب‌ها مرتبط با سرفصل‌های کلی کتاب‌های درسی پایه چهارم ابتدایی انتخاب و معرفی شده‌اند و موضوعات علوم تجربی، مهارت‌های زندگی و فارسی به ترتیب با108 ، 87 و 40 عنوان کتاب، از بیشترین فراوانی در بین موضوعات برخوردارند.

اسیوند همچنین از شرکت انتشارات فنی ایران، محراب قلم و به‌نشر به عنوان سه ناشری نام برد که به ترتیب با 39 ، 38  و 33 عنوان کتاب بیشترین کتاب‌های مناسب معرفی شده در این کتاب‌نامه را به خود اختصاص داده‌اند.

مطابق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، در آموزشگاه‌های کشور تنها امکان خرید، عرضه یا تبلیغ آن دسته از کتاب‌های آموزشی مجاز است که به تأیید سازمان پژوهش رسیده و در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده باشند.

وجود نمایه‌های متعدد در پایان کتاب‏نامه، یافتن کتاب‌ها را برای دانش‌آموزان، معلمان و مربیان و بر اساس عنوان کتاب، نام پدیدآورندگان، موضوع درسی، گروه مخاطب، کلمات کلیدی و نام و  نشانی ناشر آسان می‌کند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی (PDF) رایگان این کتاب‏نامه، بر روی پیوند زیر کلیک کنید.

متن کتاب‌نامه رشد چهارم ابتدایی متن کتاب‌نامه رشد چهارم ابتدایی

۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۵۳
تعداد بازدید : ۷,۳۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید