جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

همه نامزدها تقدیرنامه می‌گیرند

همه نامزدها تقدیرنامه می‌گیرند
همه کتاب‌هایی که برای رقابت نهایی یازدهمین دوره جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، نامزد شده‌اند، در مراسم پایانی این جشنواره تقدیرنامه دریافت می‌کنند.

فریبا کیا دبیر کمیته علمی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: همین‌که کتابی چنان نظر داوران محترم را به خود جلب کرده که تا آستانه گرفتن جایزه پیش رفته است، از نظر ما ارزشمند و شایسته تقدیر است.

فریبا کیا با اعلام این‌که در این دوره از جشنواره مجموعاً  128 عنوان کتاب از سوی گروه‌های داوری نامزد دریافت جایزه اعلام شده‌اند، گفت: در روز اختتامیه، 45 عنوان از کتاب‌ها جایزه برگزیده یا تقدیری جشنواره را از آن خود خواهند کرد. با این وصف، ما به تمام کتاب‌های نامزد شده، حتی اگر موفق به کسب عنوان برگزیده یا تقدیری نشوند، تقدیرنامه خواهیم داد.

معاون سامان‌دهی منابع آموزش و تربیتی دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، ضمن دعوت از همه نویسندگان یا مترجمان آثار نامزد شده برای حضور در مراسم پایانی این جشنواره، افزود: ما سال گذشته نیز این کار را پس از جشنواره انجام دادیم، اما می‌کوشیم امسال این کار را در روز مراسم اختتامیه انجام دهیم.

فریبا کیا گفت: کار داوری گروه‌ها به پایان رسیده است و ما هم‌اکنون مشغول آماده‌سازی تقدیرنامه‌ها هستیم.

دبیر کمیته علمی همچنین با اشاره به این‌که کتاب‌هایی از 35 ناشر به عناوین برگزیده یا تقدیری جشنواره دست یافته‌اند، افزود: ما می‌کوشیم برای ناشران کتاب‌های برگزیده و تقدیر شده نیز تقدیرنامه‌هایی صادر کنیم و در همان‌روز تقدیم ناشران محترم کنیم.

مراسم پایانی یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد روز 23 دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. 

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۲۰:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۴۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید