سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

جوانه شماره 46، ویژه‌ جشنواره یازدهم، منتشر شد

جوانه شماره 46، ویژه‌ جشنواره یازدهم، منتشر شد
چهل و ششمین شماره از نشریه جوانه، که به طور کامل به بازتاب یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد اختصاص یافته است، در 196 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، نسخه‌های کاغذی این ویژه‌نامه در مقایسه با شماره‌های معمول خود، در شمارگان بیشتری منتشر و در مراسم پایانی این جشنواره، در اختیار تمام شرکت کنندگان قرار داده شده است.

مجله جوانه با یادداشت سردبیر و با نگاهی به آرمان‌ها، رویکردها و دستاوردهای جشنواره و همچنین کتاب و فرهنگ مطالعه از نگاه وزیر آموزش و پرورش آغاز و با گفت‌وگویی از دکتر محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش ادامه یافته است.

نویسندگان این شماره از جوانه همچنین کوشیده‌اند با انجام گفت‌وگوهای متعدد، دیدگاه اعضای کمیته علمی یازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد، دیدگاه مسئولان بلندپایه وزارت آموزش و پرورش، ناشران فعال این حوزه در سال 1392، نویسندگان کتاب‌های آموزشی و تربیتی راه یافته به یازدهمین جشنواره و داوران این دوره از جشنواره را درباره این فرایند تبیین کنند.

نقد و بررسی تعدادی از کتاب‌های راه یافته به جشنواره، گزارشی تفصیلی در معرفی نامزدهای دریافت جایزه و درج سوابق علمی اجرایی اعضای گروه‌های داوری و بیانیه‌های این گروه‌ها بخش دیگر این شماره از جوانه را تشکیل می‌دهد.

در این نشریه همچنین، بازتاب جشنواره یازدهم در رسانه‌های همگانی و گزارشی از یک پژوهش که میزان موفقیت طرح سامان‌دهی کتاب‌های آموزشی را مورد بررسی قرار داده است، به صورت چکیده آورده شده است. 

 مقاله‌های این نشریه 

برای مطالعه و دریافت مقالات یا نسخه الکترونیکی رایگان این نشریه بر روی نشانک زیر کلیک کنید. 

جوانه شماره 46 متن

۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۲۶۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید