پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان کتاب برای کتاب‌خانه‌های کلاسی مناطق مرزی خریداری می‌شود

یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان کتاب برای کتاب‌خانه‌های کلاسی مناطق مرزی خریداری می‌شود
برای تجهیز کتاب‌خانه‌های کلاسی مناطق مرزی، یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان کتاب از کتاب‌های مناسبی که در کتاب‌نامه‌های رشد معرفی شده است، خریداری می‌شود.

فریبا کیا معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی با اعلام این خبر گفت: مطابق توافقی که بین معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عمل آمده است، قرار است کتاب‌خانه‌های کلاسی مناطق مرزی کشور، طی سه مرحله، به کتاب‌های مناسب مجهز شود که مرحله نخست آن تا پایان تیرماه جاری انجام می‌یابد. 

وی که پس از نشست مشترک متولیان حوزه کتاب دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن می‌گفت، افزود: در هر مرحله 600 میلیون تومان کتاب از ناشران محترم خریداری خواهد شد که نیمی از این مبلغ از سوی وزارت آموزش و پرورش و نیمی دیگر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

نایب‌ رئیس هیئت مدیره موسسه منادی تربیت تأکید کرد که مدارس و مناطق مختلف آموزش و پرورش کتاب‌های مورد نیاز خود را انتخاب و از طریق موسسه فرهنگی منادی تربیت دریافت می‌کنند.

او با قدردانی از همدلی مسئولان دو وزارتخانه در این نشست مشترک، افزود: امتیاز این مرحله از خریدهای آموزش و پرورش نسبت به مراحل قبل، آن است که تمام کتاب‌ها، از فهرست کتاب‌های مناسب و تأیید شده خریداری می‌شود.

مدیران و معلمان  محترم مدارس می‌توانند کتاب‌های خود را از کتاب‌نامه رشد یا فهرست‌های اعلام شده در وبگاه سامان‌کتاب (همین سایت) انتخاب کنند.

همچنین فهرستی از کتاب‌های مناسب دوره ابتدایی در سال‌های 90 تا 93، در فایل زیر (اکسل) قرار داده شده است. در این فایل که بر اساس موضوع مرتب شده است، بیش از 2400 عنوان کتاب مناسب دیده می‌شود و برای امکان انتخاب دقیق‌تر، چکیده‌ای درباره هر کتاب آورده شده است. لطفاً در انتخاب کتاب، پس از موضوع به مخاطب نیز توجه داشته باشید. در این فایل کتاب‌های مناسب چاپ اول 1393 نیز وجود دارد که هنوز به صورت کتاب‌نامه منتشر نشده است.

 

فهرست کتابهای مناسب دوره ابتدایی از 1390 تا 1393 فهرست کتابهای مناسب دوره ابتدایی از 1390 تا 1393

 

 کتاب‌نامه‌های ابتدایی سالیان اخیر

با کلیک کردن بر تصویر جلد کتاب‌نامه‌ها می‌توانید، نسخه پی‌دی اف کتاب‌نامه‌ها را مشاهده کنید.


جلد کتاب‌نامه رشد ابتدایی 16

کتاب‌نامه رشد ابتدایی شماره 16 (کتاب‌های مناسب چاپ اول سال 1392)

روی جلد کتابنامه ابتدایی 15

 

 

 

 

کتاب‌نامه رشد ابتدایی شماره 15 (کتاب‌های مناسب چاپ اول سال 1391)


جلد کتاب‌نامه ابتدایی 14 

 

 

 

کتاب‌نامه رشد ابتدایی شماره 14 (کتاب‌های مناسب چاپ اول سال 1390)

 بقیه کتاب‌های دوره ابتدایی نیز اینجا قابل مشاهده است.

 

۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۶۷۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید