جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
 

اخبار

سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب راه‌اندازی شد

سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب راه‌اندازی شد
سامانه مدیریت کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب، توسط معاونت سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی مورد بهره‌برداری گرفت.

فریبا کیا معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی با بیان این خبر گفت: این سامانه، به ناشران امکان می‌دهد تا وضعیت کتاب‌های ارسالی خود را به دبیرخانه سامان‌دهی به صورت لحظه‌ای رصد کنند. افزون بر این در چندین مرحله، ایمیل‌هایی به صورت خودکار به پست الکترونیکی ناشران فرستاده می‌شود و وضعیت کتاب مورد بررسی را به اطلاع آن‌ها می‌رساند. 

بنا به گفته او این رایانامه‌ها حداقل در دو نوبت، یک بار هنگام وصول کتاب و یک بار هنگام مشخص شدن نتیجه برای ناشر فرستاده می‌شود.

معاون سامان‌دهی با تأکید که بر اینکه ناشران، برای برخورداری از این خدمات، باید پیش از ارسال کتاب، یک بار در سامانه ثبت نام کنند، درباره فرایند ثبت و ارسال کتاب گفت: ناشران محترم با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای هر یک از کتاب‌های خود، یک کد رهگیری دریافت می‌کنند. این کد روی جلد نسخه‌ای از کتاب چاپ شده الصاق و کتاب به نشانی دبیرخانه فرستاده می‌شود و از این پس ناشر قادر است با کد دریافت شده سیر کار کتاب خود را ملاحظه کند.

به گفته او هر ناشر برای ارسال نسخه فیزیکی کتاب ثبت شده، چهار ماه وقت دارد و در صورتی که کتاب به دبیرخانه نرسد اطلاعات کتاب از بین می‌رود و لازم است فرایند ثبت کتاب دوباره انجام شود.

معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی ابراز امیدواری کرد: با وجود این سامانه ناشران با سهولت و سرعت بیشتری به نتایج ارزیابی‌ها دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب تا به امروز (18 آبان 1394) تعداد 178 ناشر حقوقی و ناشر مؤلف در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

برای مراجعه به این سامانه بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 
سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب 1

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۸۳۳

نظرات بینندگان

بنی هاشمی
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
1
0
0

متأسفانه کارشناسان شما برخلاف واقعیات نظر میدهند و کتابهای پرفروش مفید را نامناسب و کتابهایی را که خریدار چندانی ندارد مناسب تشخیص میدهند تا برای آنها تبلیغاتی بشود اینجانب و تعدادی از ناشرین تصمیم گرفتیم چنانچه شما به کار خطای خود ادامه دهید از شما با ارائه مستندات موجود به مراجع قانونی مثل وزیر محترم ارشاد و آموزش و پرورش و دیوان عدالت اداری و دادگاه کارکنان دولت شکایت کنیم و در نهایت به بیت وهبری پناه ببریم

من
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
0

یعنی به نظر شما صرف اینکه یک کتاب پرفروش است یعنی از نظر آموزشی و تربیتی مناسب است؟!



نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید