پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

رقابت سه ناشر شهرستانی با یک ناشر تهرانی در گروه دانستنی‌ها و لطایف قرآنی

رقابت سه ناشر شهرستانی با یک ناشر تهرانی در گروه دانستنی‌ها و لطایف قرآنی
اسامی چهار کتاب حاضر در مرحله پایانی رقابت‌های گروه داوری دانستنی‌ها و لطایف قرآنی دوازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد منتشر شد.

در این گروه داوری که یاسین شکرانی،‌ سیدسجاد طباطبایی و رضا نباتی کار قضاوت را در آن بر عهده داشتند از 21 عنوان کتاب راه یافته به جشنواره دوازدهم، چهار عنوان برای برگزاری دور نهایی  رقابت‌ها معرفی شدند. این گروه در بین گروه‌های شش‌گانه جشنواره کمترین تعداد کتاب‌های رسیده را داشت. از نکات جالب در این گروه، رقابت سه ناشر قمی با یک ناشر تهرانی است. چهار رقیب نهایی این گروه عبارت‌اند از:

·         مجموعه سه جلدی آشنایی با معارف قرآنی به شیوه‌ سرگرمی: قرآن، کودک، سرگرمی، علیرضا افشاری مقدم، انتشارات جمال

·         مجموعه پنج جلدی پنجره‌ای به روشنی: گامی نو در جهت حفظ و شناخت قرآن برای دبستانی‌ها،  محمد سهیلی‌پور، انتشارات نوشته

·         بچه‌ها سلام: آشنایی با آداب سلام، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین راستگو/ معاونت پژوهش مؤسسه فرهنگی یاسین، انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری یاسین امین

·         قرآن خودمونی: دعاهای قرآنی، حسین زمانی، انتشارات احسان

 

 

مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد عصر روز یکشنبه 29 آذر در محل مدرسه دارالفنون، واقع در ابتدای خیابان ناصر خسرو برگزار خواهد شد.

  

 

با داوران گروه آشنا شوید:

 

یاسین شکرانی، عضو  گروه داوری دانستنی‌ها و لطایف قرآنی جشنواره دوازدهم یاسین شکرانی

متولد 1360 و دانشجوی دوره دکترای فلسفه اسلامی است. اکنون کارشناس گروه قرآن و معارف و عضو شورای برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های دینی دوره‌‌های ابتدایی و متوسطه اول است. وی افزون بر مشارکت در تألیف  کتاب‌های هدیه‌های آسمان سال‌های سوم و چهارم ابتدایی و کتاب پیام‌های آسمان پایه نهم، در تألیف چند کتاب پژوهشی از جمله کتاب «عاشورا پژوهی» نقش داشته است.

 

سید سجاد طباطبایی‌نژاد، عضو  گروه داوری دانستنی‌ها و لطایف قرآنی جشنواره دوازدهم 

 

 

سیدسجاد طباطبایی‌نژاد

متولد 1364 است و دکترای علوم قرآن و حدیث دارد. عضو شورای برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی هدیه‌های آسمان (دوره ابتدایی) و پیام‌های آسمانی (پایه هفتم) و پژوهشگر موضوعات قرآنی است و در عین حال در دانشگاه امام صادق(ع) و مراکز تربیت معلم به کار تدریس اشتغال دارد.

  


رضا نباتی، عضو  گروه داوری دانستنی‌ها و لطایف قرآنی جشنواره دوازدهمرضا نباتی

متولد 1350 است و فوق لیسانس تعلیم و تربیت اسلامی. مدرس دانشگاه فرهنگیان و مؤلف کتاب‌های درسی قرآن دوره ابتدایی و کتاب «مبانی و روش آموزش قرآن دوره ابتدایی» برای مراکز تربیت معلم است. «چراهای شگفت‌انگیز قرآن» و «ادبستان قرآن» (ویژه معلمان) از زمره آثار ایشان است.

 

 

۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۰۷:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۲۹۶

نظرات بینندگان

نشرنوشته
۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
2

سلام نشر نوشته اصفهانی است


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید