سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
 

اخبار

جوانه ویژه زمستان منتشر شد

جوانه ویژه زمستان منتشر شد
پنجاه و چهارمین نشریه جوانه با مطالبی درباره برگزاری سیزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی و دیگر فعالیت‌های دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی در 52 صفحه منتشر شد

بخشی از پنجاه و چهارمین شماره از نشریه جوانه به مراسم پایانی سیزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد اختصاص یافته است که در روز 29 آذر سال 1395 برگزار شد.

پیام دکتر فخرالدین دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش به این جشنواره، گزارش سخنان دبیر جشنواره و معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش، معرفی کتاب‌های برگزیده جشنواره سیزدهم و گفت‌وگو با برخی مؤلفان و ناشران شرکت کننده در این دوره از جشنواره، از مطالب این بخش به شمار می‌آیند.

در بخش‌های دیگری از مجله، مهم‌ترین فعالیت‌های دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی در حوزه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی، پوشش داده شده است.

گزارش دیدار مهم رئیس سازمان پژوهش با ناشران آموزشی و تربیتی، گزارش سفر کارشناسان سامان‌دهی به سه استان خراسان رضوی، فارس و قزوین، معرفی سند راهنمای تولید کتاب‌های آموزشی علوم تجربی، گزارشی کوتاه از برگزاری هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیک از دیگر مطالبی است که در این شماره از نشریه به چشم می‌آید.

فهرست مطالب پنجاه و چهارمین شماره جوانه را این‌جا ببینید. شما می‌توانید کل مطالب مجله را به صورت یک‌جا یا بر حسب مقالات دریافت و مطالعه کنید.

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۷۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید