شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

جشنواره چهاردهم، چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود

جشنواره چهاردهم، چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود
چهاردهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد ـ دومین جشنواره ویژه کتاب‌های قرآنی ـ ‌روز چهارم اردیبهشت 1396، در شب عید مبعث رسول اکرم صلی الله علیه و آله برگزار می‌شود.

فریبا کیا با اعلام این مطلب گفت: کارها به خوبی پیش‌رفته است و هم‌اکنون خودمان را آماده مراسم پایانی این جشنواره می کنیم.

 

معاون سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با بیان این‌که در جشنواره چهاردهم  313 کتاب مناسب در گروه‌های شش‌گانه این جشنواره به داوری گذاشته شده است، افزود: این کتاب‌ها ابتدا به دو بخش دانش‌آموزی و بزرگ‌سال تفکیک شد، سپس کتاب‌های هر بخش در سه گروه داوری مورد قضاوت قرار گرفت.

 

کیا اضافه کرد: 105 کتاب دانش‌آموزی ما، در سه گروه داوری «آموزش قرآن»، «ادبیات داستانی و قرآن» و «معارف و مفاهیم قرآنی» داوری شد و 208 کتاب ویژه بزرگ‌سالان در سه گروه داوری «آموزش قرآن»، «تفسیر و ترجمه» و « مفاهیم، موضوعات و علوم قرآنی» مورد بررسی قرار گرفتند.

 

قائم مقام دبیر جشنواره چهاردهم، با دعوت از همه علاقه‌مندان تولید کتاب های قرآنی به حضور در این مراسم، اظهار داشت در روزهای آتی 39 کتاب‌ نامزد شده در گروه‌های شش‌گانه داوری، از طریق وب‌گاه سامان‌کتاب، وب‌گاه رسمی این معاونت به نشانی http://samanketab.roshdmag.ir معرفی خواهند شد.

 

مراسم پایانی چهاردهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد با حضور ناشران و پدیدآورندگان کتاب‌های قرآنی، در تالار کوثر مسجد امام صادق علیه‌السلام واقع در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۲۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید