جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

گروه تفکر و پژوهش: رقابت چهار کتاب برای تندیس جشنواره

گروه تفکر و پژوهش: رقابت چهار کتاب برای تندیس جشنواره
چهار کتاب از مجموعه کتاب‌های حوزه تفکر و پژوهش، آخرین رقابت‌های خود را برای دریافت تندیس پانزدهمین جشنواره کتاب رشد آغاز کردند.

 

 

به گزارش خبرنگار سامان‌کتاب، از میان 15 کتابی که بر روی میز داوران این گروه قرار گرفته بودند، چهار کتاب راهی دور بعد شدند.

 

انتقادی اندیشیدن به زبان ساده، تألیف: ماندانا سلحشور (شرکت نشر فراروان)، پله‌های نخستین، تألیف محبوبه اسپیدکار (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)، کودک، داستان و تفکر انتقادی، تألیف: لیلا مکتبی‌فرد (کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و نخستین داستان‌ها برای فکر‌‌ کردن، تألیف: رابرت فیشر؛ ترجمه: زهرا طباطبایی (مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان) چهار کتابی هستند که میترا دانشور، محمدحسن حسینی و احمد غلامحسینی آن‌ها را برای حضور در دور نهایی نامزد کردند.

 

دو کتاب از کتاب‌های نامزد شده، محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 

با داوران گروه بیشتر آشنا شوید:

 





میترا دانشور، داور گروه تفکر و پژوهش، پانزدهمین جشنواره کتاب رشد

میترا دانشور

دکترای برنامهریزی آموزشی از راه دور دارد و دارای 33 سال سابقة تدریس، تحقیق، برنامهریزی و تألیف، رئیس گروه تفکر و پژوهش و آداب و مهارتهای زندگی دفتر تألیف کتابهای درسی دورة ابتدایی و متوسطة نظری است و تجربة تولید حدود 16 عنوان برنامه و کتاب درسی، مدیریت یا مشارکت در انجام بیش از 30 پروژة پژوهشی، نظارت بر انجام 11 پروژة تألیف و پژوهش و نگارش بیش از 25 مقالة علمی و پژوهشی را در کارنامة سوابق علمی ـ پژوهشی و مروری خود دارد.

 

 

 

احمد غلامحسینی، داور گروه تفکر و پژوهش، پانزدهمین جشنواره کتاب رشد

 

 

احمد غلامحسینی

کارشناس ارشد برنامهریزی درسی از دانشگاه تربیتمعلم است. از جمله سوابق خدمت وی در آموزشوپرورش میتوان به تدریس در تمام دورههای تحصیلی و مراکز تربیتمعلم، راهنمای تعلیماتی دورة ابتدایی و مدیریت مدرسة راهنمایی، کارشناسی گروه ابتدایی دفتر برنامهریزی و تألیف، کارشناس مسئول گروه تربیتمعلم و کارشناسی پارهوقت گروه تفکر و پژوهش اشاره کرد. علاوه بر این، همکاری در تألیف کتابهای درسی و راهنمای معلم تفکر و پژوهش و تفکر و سبک زندگی هفتم و هشتم، همکاری در تولید برنامةدرسی ملی کمیسیون محتوا را در سوابق علمی ـ پژوهشی خود دارد.

 

محمدحسن حسینی، داور گروه تفکر و پژوهش، پانزدهمین جشنواره کتاب رشد

محمدحسن حسینی

مهندس متالوژی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است. از سوابق علمی او میتوان مدیریت دانش و توسعة یادگیری، مدیریت گروه استان در گروه پژوهشی آسمان دانشگاه صنعتی شریف، تحقیق و مربیگری دورههای تفکر و یادگیری برای بچهها، دبیری علمی مجموعة ده جلدی قصههای تفکر برای کودکان انتشارات مدرسه، مشاورة علمی قصههای تفکر و یادگیری و نشر قصههای فکری در مجلة رشد کودک را نام برد.

 

 

 

۲ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۳۹۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید