چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

آسیب‌های کتاب‌های کمک‌درسی نامناسب در فصل‌نامه 63 جوانه

آسیب‌های کتاب‌های کمک‌درسی نامناسب در فصل‌نامه 63 جوانه
شصت و سومین فصل‌نامه جوانه با یادداشت‌هایی از نویسندگان سرشناس کتاب‌های کودک و نوجوان و کارشناسان کتاب‌های آموزشی حول محور آثار کتاب‌های کمک‌درسی نامناسب منتشر شد.

در شماره بهار 98 این فصل‌نامه، مباحثی درباره سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی و پرونده ویژه‌ای درباره آسیب‌های کتاب‌های کمک‌درسی نامناسب درج شده است. این پرونده ویژه مجموعه‌ای از یادداشت‌های نویسندگان نام‌آشنای کتاب‌های کودکان و نوجوانان و صاحب‌نظران کتاب‌های آموزشی و تربیتی را دربرگرفته است.

 

در سرمقاله شماره جدید، فریبا کیا، معاون سامان‌‌دهی دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، به مصادیقی از موفقیت‌های این سال‌های سامان‌دهی پرداخته و گام‌های طی شده را موثر و روبه جلو برشمرده است.

 

گفت‌وگو‌هایی با پدیدآورندگان کتاب‌های برگزیده و تقدیری شانزدهمین جشنواره کتاب رشد و چندین نقد و بررسی این کتاب‌ها از دیگر موضوعات این شماه از مجله است.

 

افزون بر این، گزارشی از نشست داوران جدید کتاب‌های آموزشی با عنوان "روح برنامۀ درسی، مبنای داوری کتاب‌های آموزشی"، و گزارشی از جایزه کتاب برلیان، که کتاب و نویسندگان منتخب آن، توسط دانش‌آموزان مدارس محلی انگلستان برگزیده می‌شود، در این مجله آورده شده است.

 

برای دریافت و مطالعه رایگان این شماره از فصل‌نامه و مقالات آن اینجا کلیک فرمایید.

 

۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۰۵
تعداد بازدید : ۹۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید