نتیجۀ نهایی بررسیهای این دوره تا 15 تیرماه جاری اعلام میشود.
بررسی یک گروه دیگر از کتابهای دیگر از کتابهای دورۀ راهنمایی پایان یافت و 9 کتاب دیگر در حوزههای تاریخ، علوم تجربی و علوم تربیتی مناسب شناخته شدند.
با پایان یافتن دریافت دور دیگری از کتابهای آموزشی در خرداد سال جاری، انتظار میرود نظر نهایی کارشناسان دربارۀ کتابها آموزشی این دوره تا 15 تیر ماه اعلام شود. در این دوره کتابهای چاپ اول سال 1389 و کتابهای باقیمانده از سال 1388مورد بررسی قرار گرفت.
تاریخ
- شهر من کاشان، مرواریدی در صدف کویر، حوریه عبداللهی، تهران: منادی تربیت، 1389.
علوم تجربی
- بدن شما (بدن چگونه یک روز را با بیماری میگذراند؟)، ریچارد والکر، ترجمۀ فاطمه مظفرنژاد، مشهد: عروج اندیشه، 1389.
- دایرةالمعارف بدن انسان برای نوجوانان؛ استیو پارکر؛ ترجمۀ عفت امیربیکزاده، مشهد: عروج اندیشه، 1389.
- زمین و فضا، لورا هاول و دیگران، ناهید برزوی نیت، مشهد: عروج اندیشه، 1389.
- فرهنگنامهی دایناسورها (شناختنامۀ جامع دایناسورهای ایران و جهان)، عرفان خسروی، تهران: طلایی، 1389.
علوم تربیتی
- استفاده از فیلم آموزشی در کلاس درس، زهره عابدی کرجیبان و حمیدرضا کفاش، تهران: محراب قلم، 1389.
- داستانهایی برای فکر کردن: (سی داستان، سی مضمون)، رابرت فیشر، ترجمۀ سید جلیل شاهری لنگرودی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1389.
- راهنمای عملی برنامهریزی راهبردی مدرسه، حیدر تورانی، تهران: عابد، 1389.
- کندوکاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان: گفتوگو با پیشگامان انقلاب نو در تعلیم و تربیت، سعید ناجی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1389.
-